j_kalland Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har litt porblemer med en harddisk, en western digital 2GB. det går ikke an å formatere den og når windows starter så kommer det en feilmelding som ikke går vekk, trykker jeg den vekk så kommer det bare en ny. noen som har piling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har du prøvd å partisjonere på nytt? Det er sikkert også verktøy for ulike problem på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Harddisken er ikke delt opp. Og vil helst ungå å formatere den. Har en del ting der som jeg gjerne vil beholde. Bør jo kunne finne en måte å gjøre det på! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sånne feilmeldinger har som regel noen ord som skal fortelle deg hva som er galt. :wink: Så hvis du forteller oss hva den meldinga sier så kanskje det er mulig å si noe fornuftig. Det går ikke an å formatere systemdisken inne fra Windows, hvis det er det du har forsøkt? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 forsøkt i dos. glemte kansje si at det var i dos den meldingen kommer og ikke i windows. den kommer ikke lenger enn starten, der det står hvilke harddisk og cd-rom som er! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Der det står hvilke disker som finnes er BIOS, det har ingenting med DOS å gjøre. Kan bli litt vanskelig å gi deg tips hvis du ikke vet forskjell. Har du forsøkt å boote en DOS floppy? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 vet forskjell men bare blander litt... har provd det ja, men den reagere ikke. viss jeg formaterer den så stopper den etter 2% og går ikke videre, det står at det er disk feil! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Da forsøker du DLG Diagnostic. http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå