DocJ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen som har noen erfaringer med den cpu viften her? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...28&GrpID=5&s=pl Takker for svar Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 En link hadde vært fint :-) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har volcano 11+. Den er jeg veldig fornøyd med. CPU'en ligger på ca 35*C nå jeg bare kjøre vindows, og da har jeg ikke vifra på fullt(kjører på 3000rpm, men kan kjøre den opp i rett over 5000) Etter en runde med spilling eller PCmark, ligger den på rett over 40*C. Og Volcano 12+ er nok hvertfall ikke en dårligere vifte, siden den er nyere. Forresten skikkelig gøy å kunne stille prosessor vifte hastigheten men man spiller Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har bestilt den så jeg har den snart. Eneste negative jeg kan tenkt meg er vekten. Den veier i overkant av 700 g. noe som gjør at den kan "knekke" av cpu'en hvis du transporterer maskinen stående. Legg derfor maskinen med hovedkortet ned når du har den i bilen ol. Ellers tror jeg den er "snabla bra"... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vel... 48dB på maks rpm er jo ganske høyt da... hvorvidt det er et "godt kjøp" kommer nok veldig an på hva slags prosessor du skal bruke den på. Er det snakk om en XP2500+ så finnes det vel andre som er mer egnet... viftestyring er greit - men jeg har satset på en rimerligere vifte + egen viftestyring, slik at jeg også kan justere kabinettviftene... Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er tenkt til en Xp 2500 ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå