AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Jeg syns selv det er litt rart å bruke en app til å sjekke damer. Men bestemte meg for litt siden å teste det ut, har matchet med en god del jenter. Jeg har pratet litt med noen av de, men har aldri kommet til det å faktisk ta det noe videre defra, type legge til på facebook, snap eller til og med møtes IRL. Jeg er kanskje litt redd for å virke for pågående. Noen som kan dele litt erfaringer? OP; Er mann, 19. Anonymous poster hash: 00f89...a5b Edit: flettet dobbeltpost Endret 24. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Kan anbefale denne boken: iGNITE: The definite guide to meeting girls using Tinder and Snapchat Veldig kort oppsummert så må du ha en intensjon med samtalen og lede samtalen den veien du ønsker. Endret 22. juni 2014 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Bare forfør henne med ord, så inviterer du henne hjem på den måten som du tror hun vil si ja til. Ikke legg til kvinnfolk på facebook med mindre du er sikker på at dette er noe du vil ta vare på, altså test kjemien irl først. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 han aller første jeg matcha med var det faktisk bare flaks at jeg trykka like på, for på det tidspunktet trodde jeg motparten fikk vite om du likte/rejecta uavhengig av hva han selv valgte på deg, så jeg var redd han skulle kunne se at jeg likte mens han gjorde det motsatte. Tenkte han var for fin til å like meg tilbake. Men jeg likte og da kom det opp med en gang at vi var en match, Så møtte jeg han en uke etterpå og fikk tidenes knull, og nå er vi fuckmates. Helt geniaaaaaaal fuckfriend-app altså, en bedre fuckfriend har jeg ikke hatt siden 2011. Anonymous poster hash: 3080b...3f9 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Bare spør om snap ganske tidlig. Da sikrer du deg at hun ser noelunde ok ut i virkeligheten. Dropp fb og tlfnr i tilfelle hun er loco eller en burugle. Ta heller og inviter dem ut på en kaffe eller noe uforpliktende, da merker man mye tidligere om det er noe kjemi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå