Gå til innhold

9700 All in wonder pro, kan dette brukes som tuner?

Guffen Duck

Anbefalte innlegg

Jeg har et Safire 9700 All in wonder pro kort. Jeg har kabel fra UPS, det jeg lurer på er om jeg kan slippe den svarte boksen fra UPS, denne er stygg og jeg må bytte kanal på denne.

Er det mulig å kjøpe/freeware for Linux eller Windows som kan gjøre denne jobben. Jeg har ingen kode kanal som Tv1000 el. som jeg skal ha inn.

Primært ønsker jeg bare å kvitte meg med den stygge boksen til UPS og kunne bytte kanal med kortet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener vel UPC.

Du får kun inn vanlig analoge kanaler på et AIW kort, de samme kanalene som du kan få inn på en vanlig TV koblet utenom UPC dekoder.

Mange steder har UPC gått over til digital dekoder. Et AIW kort kan overhodet ikke erstatte en digital dekoder. Du måtte i så fall ha et DVB-C kort, men det ville antagelig heller ikke fungere pga UPC sin koding.

Lenke til kommentar

Har du bilde av skjermkortet ditt ?

En venn av meg har Sapphire 9700 Pro AIW skal kanskje bytte det mot mitt Hercules 9700 Pro (Fordi det ikke klokker så godt).

Syntes det ser ut til og være et "reint" ATI kort jeg ? Kanskje det er det.

Men er de dårlig til og klokke ?

Lurte også på om det går an og koble video spiller til AIW kortet ?

Lenke til kommentar
Hvordan vet jeg om upc bruker digital box eller ikke? Boksen min er sikkert 5 år gammel.

Da er det nok ikke digital, det begynte de med for ca et år siden.

laneZ: Du trenger ikke AIW kort for å koble til videospiller, det er mange vanlige skjermkort som har video inngang. Blir bare dårligere resultat av å koble til antenneinngang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...