b-real Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg så nyheten på hw.no om at beta 3 var sluppet. Så jeg gikk seff å lastet det ned, men hvordan er det man bytter skins? Jeg har lastet ned 3 skins nå, men winamp3 finner ingen av de, bare det kjedelige standar-skins'et som jeg synes er usansynlig kjedelig. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg antar man må laste ned skins....? hurtigtasten for skins i "gamle" winamp er jo Alt+S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Haha...bare glem det...jeg hadde ikke lagt skinset i winamp3-skins-mappa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 I'm just s0000 smart altså *spanke* Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei! Meiner det var på samme måte som tidligare winamp 2 versjonen..:wink: Btw,så synest eg ikkje det er ein "nyhet" den har blitt lagt ut for nokre dagar sidan... _________________ Mr.Hassan Same shit diffrent cow. There is allways hope `cause that something they havent found out how too kill yet.. "Oops! My brain just hit a bad sector. Application has reported a 'Not My Fault' in module KRNL.EXE in l [ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-02-19 11:02 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-02-19 11:01):Btw,så synest eg ikkje det er ein "nyhet" den har blitt lagt ut for nokre dagar sidan... Joda...men for meg er det en aldri så liten nyhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå