Taita Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Hmm Sitter i ytterdistriktet og ser ikke for meg noe anna en ISDN i mange år ennå. Så ser jeg denne linken http://www.satellitteshop.no/e-handel/fr_set1.asp som lover sitat: Leverandørene har i mange år lovet raske nedlastinger av data over satellitt. Europe Online har vært med fra starten, og med overgang til «Multicast» sendemetode, ser de endelig ut til å lykkes med å gi forbrukere «bredbånd» over satellitt sitat slutt.. Dette får man altså etter slik jeg skjønner gjennom å kjøpe et kort til 1869 kroner + ledninger og div. Jeg er videre klar over at dette bare er til download men 2mgb/sec er jo en bra download.. og dersom jeg kan bruke det slikt i et år uten andre kostnader en de 1869 som kortet koster så kan det jo være interessant.... Har noen erfaring med dette? Og har jeg forstått det riktig at det kun er kortet som koster og ikke noen andre ukjente utgifter det første året?? Ja, jeg får selvsagt telefonregning. Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 EuropeOnline har tidligere slitt med å levere den bånnbredden de lover.... Jeg var en av de som hang meg på 2 Mb/s Sat kort for 2 år siden... det ble jo veldig mye av.... Satt med en 512 Kb/s en stund til jeg gikk over til radiolink..... Nettet fungerer det og må være ypperlig om du ikke har andre muligheter... eneste som kansje kunne vært en tanke er at de allerede har demonstrert satelitt 2 veis kommunikasjon 2Mb/s Down og 64/128 Kb/s up. Det andre jeg ville tenkt på er hvor vidt du får solgt saken etterpå og om abonnementet er inkludert i de 1895,- Ellers lykke til med å hindre urbaniseringen her i landet :smile: Amstel Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Hvis du har digitalt tv kort og abonnement fra Europe Online så går det bra Parabolen må instilles mot astra 19.2 grader øst eller hotbird 13 grader øst Skal gå fint (jeg har prøvd) Ingen billig affære Europe Online sine tjenester fungerer kun under: Windows 98(SE) eller ME Du kan dessuten få kjøpe mitt digitale tv kort. Se bruktforumet Lenke til kommentar
Taita Skrevet 20. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2001 Kjøpe ditt kort, gjerne det... Men har du inkludert et års fri bruk av linja deres. etter som jeg skjønner så får man det dersom jeg kjøper kort fra dem... Men det rare er at Norge ikke står på lista over kundelandene deres?? Kanskje det er derfor vi ikke er i EU. Sverige,Finnland og bl.a DK står på lista deres... Hva menet du med at det var dyrt.De reklamerer med et års gratis abb. på det kortet de selger. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Det er ikke problem og å få inn dette i norge nei dessverre, så har ikke jeg medlemskap i Europe Online, men det koster penger (30 euro) i året. Digital kortet jeg er Hauppauge DVB -s det kostet 2700 kr, kjøpt det fra itbutikken. Tilbudet fra sateliteshop er sikkert vel å bra, men du skal se på noe særlig tv, så bør heller gå for Kiss satdem kortet eller mitt kort(så å si ubrukt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå