Gå til innhold

Hvite hus

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den første blir nok min favoritt selv om jeg er litt inne på et høyrekutt for å fjerne trestammen ute i høyrekanten som ser ut til å vokse ut av taket og gir noe urolig bildekant.

Men ser ikke bort fra at det er pirk fra min side.

Ellers fin skråvinkel i kompen med godt lys og skarphet som gir fine farger og gode detaljer.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Den første blir nok min favoritt selv om jeg er litt inne på et høyrekutt for å fjerne trestammen ute i høyrekanten som ser ut til å vokse ut av taket og gir noe urolig bildekant.

Ellers fin skråvinkel i kompen med godt lys og skarphet som gir fine farger og gode detaljer.

Roar

Hei Roar !

Takker for positiv og konstruktiv kommentar.

Når du nevner det ser jeg fordelen med et kutt i høyrekanten.

Noen ganger ser en ikke slike detaljer selv før andre gjør en oppmerksom på det. Takker for tipset.

MVH

Alec

Lenke til kommentar

Roar

Hei Roar !

Takker for positiv og konstruktiv kommentar.

Når du nevner det ser jeg fordelen med et kutt i høyrekanten.

Noen ganger ser en ikke slike detaljer selv før andre gjør en oppmerksom på det. Takker for tipset.

MVH

Alec

Det er der fotosidene kommer inn for andre forteller deg det du selv har oversett.

Dessverre så kommenterer folk bare gode bilder og det med ros og hopper over det negative som jo er viktig å få tilbakemelding om.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...