ilpostino Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg har en større cd-samling jeg har begynt å rippe. Jeg har testet ut både iTunes og WMP og programmene gir følgende navn på mappene "Artist" -> "Album" hvor albumet blir undermappe av artistnavnet. Er det noen som vet hvordan jeg får endret dette til "Artist - Album"? Spørsmålet gjelder begge programmene. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 År og dag siden jeg rippet CDer, men jeg ser at Audiograbber fremdeles finnes. Det var suverent det beste programmet da jeg holdt på for en del år siden, og lar deg bestemme mappe og filnavn slik du nevner, samt en haug med andre muligheter for navning. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 prøvd det og Winamp men de fungerer ikke skikkelig og/eller gir feilmelding. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Har du prøvd eac http://www.exactaudiocopy.de/ Husk på å gi file/folder permissions = Users hvis du ripper til submapper i C:\Program Files... Endret 21. juni 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå