Gå til innhold

Er dette en bra pakke?

Whistler

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett meg ut en pc på komplett som eg fant spennende:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...44&GrpID=1&s=pl

Det jeg lurer på er om denne pakken er noe tess?

Jeg skal bruke pc`en min til for det meste gaming. Alt annet for at dene skal fungere har jeg. Lurer også på om det er mulighet for å kjøre denne som ein xp3000+ stabilt?

Har tengt å bruke ca 3200 på cpu,hovudkort og minne så viss noen har et bedre forslag så er jeg åpen for det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener du får mer for penga her:

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Barton..............................811,00

Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR..........................814,45

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack................1575,00

...............................................................................Totalt: 3 200,45

(priser henta fra komplett. Mulig det er noen kroner å spare andre steder - gadd ikke sjekke)

Du trenger selvsagt en vifte også så hvis 3200,- er max så får du heller gå for 512MB RAM... Vifta jeg bruker (CoolerMaster AERO 7+) koster drøye 300,- og den gjør en god jobb. Som meg, og de fleste andre som prøver, får du sikkert dette oppsettet til å kjøre på 200x11 dvs som en XP 3200+

Jon

Lenke til kommentar

Totalt ubrukelige PC'er om du ikke har tenkt å bruke notepad som hovedapplikasjon...

Hei.

Har sett meg ut en pc på komplett som eg fant spennende:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...44&GrpID=1&s=pl

Det jeg lurer på er om denne pakken er noe tess?

Jeg skal bruke pc`en min til for det meste gaming. Alt annet for at dene skal fungere har jeg. Lurer også på om det er mulighet for å kjøre denne som ein xp3000+ stabilt?

Har tengt å bruke ca 3200 på cpu,hovudkort og minne så viss noen har et bedre forslag så er jeg åpen for det meste.

Dette er en grei nok PC men ikke noe mere enn det.

Skal du sette sammen en datamaskin i dag så bør du gå for dual-DDR oppsett og vil derfor anbefale et nForce 2 basert hovedkort, de 2 beste på markedet er Abit NF7-S V2.0 og Asus A7N8X Deluxe/GD.

Jeg ser at komplett selger AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz Barton

for kr. 1367,- som er en veldig rimelig og rask prosessor.

Minnet bør være av god kvalitet, mitt valg vil være TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack grunnet pris/ytelse og med disse brikkene får du kjørt dual-DDR.

Til slutt så bør du huske på en god kjøleordning som Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition.

Alt dette selges av komplett.no og hvis du velger Abit NF7-S V2.0/AMD Athlon XP2800/TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack og kjøler så blir samlet pris kr. 3322,-

Kansje ikke det rimeligste settet men desidert et av de beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...