Yippee Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Heisann! lurer på om noen av dere vet om det går ann å få tak i noe annet enn standard frontlykter til en mazda 323f 1998 mod? Tenker på lykter med toning,angel eyes eller lignende. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Går nok ann, men angel eyes på en 323 vil se helt forjævlig ut. Og så kan det blir litt tricky å få E-merkede (som de må være) http://www.streetdesign.no/?id=6845 Nærmeste jeg fant ved kjapt søk Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 hadde nok sett bedre ut enn det dekselet der, for det var bare grusomt! søkte litt på ebay men finner lite til den bilen... må ikke ha nye lykter, men dem jeg har ikke glassfront, men plast, og de er blitt endel slitt på midten.. prøvde med autoglym sin metal polish som "skal" virke, men så ikke mye forskjell... Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 kunne disse passet kanskje? http://www.scstyling.no/tyc-orig-mazda-323-98-4-door-black-headlights--pair--p-3990-c-2072.aspx Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Kanskje spi vision kunne vært en ide: http://www.spi-vision.co.uk/ Ebay link med div bilder også Sett det er populært på div UK bil forum, muligens det er lovlig i norge også uten at jeg kan bekrefte det. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Kanskje spi vision kunne vært en ide: http://www.spi-vision.co.uk/ Ebay link med div bilder også Sett det er populært på div UK bil forum, muligens det er lovlig i norge også uten at jeg kan bekrefte det. Nei du har ikke lov til å tinte / lyktefilme frontlykter. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Takk for svar Men da blir nok lyset enda dårligere enn det er... litt lite utvalg til denne bilden... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Takk for svar Men da blir nok lyset enda dårligere enn det er... litt lite utvalg til denne bilden... Mener å lest at spi vision ikke ødelegger så veldig lys styrken, men du kan jo hive på spi vision + Philips Xtreme vision pærer, så er jeg ganske sikker på du ikke kommer til å få noe dårligere lys en du har. Endret 21. juni 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 er dette gode pærer? skulle hatt nye pærer i tåkelys helst noe med litt blått i.. 55w H3 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 er dette gode pærer? skulle hatt nye pærer i tåkelys helst noe med litt blått i.. 55w H3 Jeg syntes det er meget gode pærer, flere som liker nightbreaker plus også, jeg er derimot mer fan av Xtreme vision kvalitets messig. ikke den største forskjellen å ha dem i nærlys , bruker dem selv i nærlys kun høst og vinter ( pærer med mer hvit lys i resten av året) men i fjernlys er de veldig bra. Tåkelys vet jeg der i mot ikke, hadde bare gått for noe billig xenon look fra ebay tenker jeg, er vell svært få som bruker tåkelysene til å se BEDRE med uansett. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) har hatt night breakers og blei lite imponert.. så ikke store forskjellen fra de orginale.. ja var det jeg tenkte på serru, koster rundt 20 kr for noe billige greier.. men så kikka jeg i stad, og fant et Xenon kit. det hadde jo sett mye bedre ut også.. har en mørk vinrød farge på bilen btw har du prøvd disse kitta? http://www.dioder.no/nettbutikk/biler/lykter-og-p%C3%A6rer/xenon/cebt/hid-kit skal ha 6000k i hovedlys og 8000k i tåke om det blir noe Endret 21. juni 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 har hatt night breakers og blei lite imponert.. så ikke store forskjellen fra de orginale.. ja var det jeg tenkte på serru, koster rundt 20 kr for noe billige greier.. men så kikka jeg i stad, og fant et Xenon kit. det hadde jo sett mye bedre ut også.. har en mørk vinrød farge på bilen btw har du prøvd disse kitta? http://www.dioder.no/nettbutikk/biler/lykter-og-p%C3%A6rer/xenon/cebt/hid-kit skal ha 6000k i hovedlys og 8000k i tåke om det blir noe Holder meg unna uorginalt xenon, ser så mange stygge råne biler kjøre rundt med helt unaturlig stygg blå farge, blender det meste de møter på også. Bruker derimot disse selv i nærlysene vår-sommer: Ultra power 5000K disse gir faktisk en meget fin hvit farge og ser veldig xenon ut, man får ikke "regnbue" effekt , men hvitfargen er brilliant, de selges som 5000k men er du ute etter 6000k så er disse perfekt anyways. Å de blender ikke på noen måte, lysene på bilen er helt riktig kalibrerte, blir ofte blinket på av biler når jeg bruker phillips extreme i nærlysene på høst og vinter ( bilen har heldigvis nær og fjernlys på samtidig ved bruk av fjernlys, så de får igjen med begge deler) men har aldri opplevd å bli blinket på med ultra 5000k, litt dårliger lys ja, men ikke noe særlig, bedre en OEM pærene faktisk. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Noe råner er jeg heldigvis ikke... bilen er ny polert og ser bra ut nå, men er bare en A til B bil. har kjørt gatebiler på bane, men det blei for dyrt etterhvert gitt.. Norge er jo ikke akkurat billig når det kommer til "leketøy" Men her jeg bor er det lite gatelys og blir veldig mørkt særlig, høst, vinter. så gode lys er ALFA OMEGA. Men de pærene du linker til her ser jo mer enn bra nok ut da, og om du kan anbefale dem, er jeg villig til og prøve jeg.. grei pris også Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Noe råner er jeg heldigvis ikke... bilen er ny polert og ser bra ut nå, men er bare en A til B bil. har kjørt gatebiler på bane, men det blei for dyrt etterhvert gitt.. Norge er jo ikke akkurat billig når det kommer til "leketøy" Men her jeg bor er det lite gatelys og blir veldig mørkt særlig, høst, vinter. så gode lys er ALFA OMEGA. Men de pærene du linker til her ser jo mer enn bra nok ut da, og om du kan anbefale dem, er jeg villig til og prøve jeg.. grei pris også Nå er det jo veldig vanskelig å se hvordan lys er igjenom bilde, men her har du et likevel: Det hvite til venstre er nærlys Ultra pæren, mens de blå til høyre er noe svakere å se til in real, det er bare LED parklys. Ultra er ikke noe særlig bra på våt føre btw, men det er helt kurant på tørt føre og ser veldig autentisk ut. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Hmm okey.. så på høst og vinter vil du ikke anbefale disse pærene? noen gode helårslys trenger jeg, men usikker på hva jeg skal velge... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hmm okey.. så på høst og vinter vil du ikke anbefale disse pærene? noen gode helårslys trenger jeg, men usikker på hva jeg skal velge... Bruker dem som pynte lys på vår og sommer, som sakt de lyser bedre en OEM pærene til Honda, men jeg skifter til Phillips extreme vision nærlys høst og vinter ( fjernlys extreme vision står i året rundt). Disse lyser kjempe, men her snakker vi mer gult lys, fungerer bedre på våt føre absolutt. Men har du av typen H4 hvor nær og fjernlys er i samme pære, så ville jeg vell heller gått for beste mulig. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Ja stemmer.. jeg bruker H4 ja, og H3 i tåkelys.. vil ha hvitt med litt blåskinn i.. extreme vision har kanskje ikke den type farge? Lenke til kommentar
BMWgutt85 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 X-treme vision er antydning hvitere enn vanlig halogen. Det er sykt gode pærer som vinner alt av tester. http://www.ekstralys.no/products/philips-xtreme-vision-h4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå