Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde nok sett bedre ut enn det dekselet der, for det var bare grusomt!

søkte litt på ebay men finner lite til den bilen...

må ikke ha nye lykter, men dem jeg har ikke glassfront, men plast, og de er blitt endel slitt på midten..

prøvde med autoglym sin metal polish som "skal" virke, men så ikke mye forskjell...

Lenke til kommentar

er dette gode pærer? skulle hatt nye pærer i tåkelys helst noe med litt blått i.. 55w H3

Jeg syntes det er meget gode pærer, flere som liker nightbreaker plus også, jeg er derimot mer fan av Xtreme vision kvalitets messig.

ikke den største forskjellen å ha dem i nærlys , bruker dem selv i nærlys kun høst og vinter ( pærer med mer hvit lys i resten av året) men i fjernlys er de veldig bra.

Tåkelys vet jeg der i mot ikke, hadde bare gått for noe billig xenon look fra ebay tenker jeg, er vell svært få som bruker tåkelysene til å se BEDRE med uansett.

Lenke til kommentar

har hatt night breakers og blei lite imponert.. så ikke store forskjellen fra de orginale..

ja var det jeg tenkte på serru, koster rundt 20 kr for noe billige greier..

men så kikka jeg i stad, og fant et Xenon kit. det hadde jo sett mye bedre ut også.. har en mørk vinrød farge på bilen btw :)

har du prøvd disse kitta?

http://www.dioder.no/nettbutikk/biler/lykter-og-p%C3%A6rer/xenon/cebt/hid-kit

skal ha 6000k i hovedlys og 8000k i tåke om det blir noe

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

har hatt night breakers og blei lite imponert.. så ikke store forskjellen fra de orginale..

ja var det jeg tenkte på serru, koster rundt 20 kr for noe billige greier..

men så kikka jeg i stad, og fant et Xenon kit. det hadde jo sett mye bedre ut også.. har en mørk vinrød farge på bilen btw :)

har du prøvd disse kitta?

http://www.dioder.no/nettbutikk/biler/lykter-og-p%C3%A6rer/xenon/cebt/hid-kit

skal ha 6000k i hovedlys og 8000k i tåke om det blir noe

Holder meg unna uorginalt xenon, ser så mange stygge råne biler kjøre rundt med helt unaturlig stygg blå farge, blender det meste de møter på også.

Bruker derimot disse selv i nærlysene vår-sommer: Ultra power 5000K disse gir faktisk en meget fin hvit farge og ser veldig xenon ut, man får ikke "regnbue" effekt , men hvitfargen er brilliant, de selges som 5000k men er du ute etter 6000k så er disse perfekt anyways.

Å de blender ikke på noen måte, lysene på bilen er helt riktig kalibrerte, blir ofte blinket på av biler når jeg bruker phillips extreme i nærlysene på høst og vinter ( bilen har heldigvis nær og fjernlys på samtidig ved bruk av fjernlys, så de får igjen med begge deler) men har aldri opplevd å bli blinket på med ultra 5000k, litt dårliger lys ja, men ikke noe særlig, bedre en OEM pærene faktisk.

Lenke til kommentar

Noe råner er jeg heldigvis ikke... bilen er ny polert og ser bra ut nå, men er bare en A til B bil.

har kjørt gatebiler på bane, men det blei for dyrt etterhvert gitt.. Norge er jo ikke akkurat billig når det kommer til "leketøy"

Men her jeg bor er det lite gatelys og blir veldig mørkt særlig, høst, vinter. så gode lys er ALFA OMEGA.

Men de pærene du linker til her ser jo mer enn bra nok ut da, og om du kan anbefale dem, er jeg villig til og prøve jeg.. grei pris også

Lenke til kommentar

Noe råner er jeg heldigvis ikke... bilen er ny polert og ser bra ut nå, men er bare en A til B bil.

har kjørt gatebiler på bane, men det blei for dyrt etterhvert gitt.. Norge er jo ikke akkurat billig når det kommer til "leketøy"

Men her jeg bor er det lite gatelys og blir veldig mørkt særlig, høst, vinter. så gode lys er ALFA OMEGA.

Men de pærene du linker til her ser jo mer enn bra nok ut da, og om du kan anbefale dem, er jeg villig til og prøve jeg.. grei pris også

Nå er det jo veldig vanskelig å se hvordan lys er igjenom bilde, men her har du et likevel: Det hvite til venstre er nærlys Ultra pæren, mens de blå til høyre er noe svakere å se til in real, det er bare LED parklys.

Ultra er ikke noe særlig bra på våt føre btw, men det er helt kurant på tørt føre og ser veldig autentisk ut.

2s0hfeb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm okey.. så på høst og vinter vil du ikke anbefale disse pærene?

noen gode helårslys trenger jeg, men usikker på hva jeg skal velge...

Bruker dem som pynte lys på vår og sommer, som sakt de lyser bedre en OEM pærene til Honda, men jeg skifter til Phillips extreme vision nærlys høst og vinter ( fjernlys extreme vision står i året rundt).

Disse lyser kjempe, men her snakker vi mer gult lys, fungerer bedre på våt føre absolutt.

Men har du av typen H4 hvor nær og fjernlys er i samme pære, så ville jeg vell heller gått for beste mulig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...