Adrax Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Spol til 2:48 Hvordan greier han å gjøre den animasjonen hvor den fyren kommer poppende opp i videoen og sier "Hey, what happened?" Prøver meg litt frem i Sony Vegas men finner ikke ut hvordan jeg "slider" bilder inn i videoer slik som han gjorde. Lurer også på hvordan program han har brukt for å lage introen i samme video. Kan vel ikke være med Sony Vegas? Lenke til kommentar
Navis Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 99% sikker på at dette er gjort i Sony Vegas. Bare bruk keyframing så er dette veldig lett. Står også på profilen hans at han bruker Sony Vegas. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 99% sikker på at dette er gjort i Sony Vegas. Bare bruk keyframing så er dette veldig lett. Står også på profilen hans at han bruker Sony Vegas. Jeg er passelig noob i Sony Vegas, hvordan gjør jeg keyframing? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Søker på youtube: how to do keyframing in sony vegas, eller how to animate pictures on video in sony vegas Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg er passelig noob i Sony Vegas, hvordan gjør jeg keyframing? Det er da youtube er din venn Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 99% sikker på at dette er gjort i Sony Vegas. Bare bruk keyframing så er dette veldig lett. Står også på profilen hans at han bruker Sony Vegas. Jeg er passelig noob i Sony Vegas, hvordan gjør jeg keyframing? http://bit.ly/1lIaocB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå