Bruker-343442 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hvordan? Noen har hatt ubeskyttet sex med en som har Klamydia. Er ikke mer å skjønne.Hun kan ha hatt det LENGE. Eller du kan ha hatt det LENGE. Eller du har vært heldig og merket det tidlig. Eller at du merket det kun var tilfeldigheter. 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Jeg kjente noen før. Hun hadde visstnok gått med klamydia i to år før hun fikk symptomer. Hun hadde ikke vært med noen/hatt sex i det mellomrommet etter at forholdet tok slutt, og to år etter merket hun noe, tok en prøve som sa hun hadde klamydia. Men det er mange som ikke får symptomer, så du er heldig som fikk symptomer i det hele tatt. Endret 21. juni 2014 av MoonLight 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg hadde klamydia uten å vite noe om det, ble fanget opp på en rutinesjekk jeg gjør noen ganger i året. ingen symptomer Anonymous poster hash: 15032...687 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg