jib Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tenkte jeg bare skulle nevne at elkjøp selger 5pk 2.4x DVD+R til 40 kr om dagen.. VERBATIM 43173 5 pakk DVD+RW, hastighet 2,4x 39,80 Disse er av meget god kvalitet er min egen erfaring og takler ikke dvdspilleren din disse takler den nok ingen DVD+R plater overhodet.. Noen vil nok synes 2x er kjedelig, men uansett, 40 kr for en slik 5 pak er et godt tilbud :-) Lenke til kommentar
jib Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Hah nå når jeg leser min egen post ser jeg at det faktisk er RW plater og ikke R .. det gjør vel tilbudet hakket bedre også? Hvor mange de har til denne prisen blir dog interessant å finne ut. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det var jo veldig billig! Bare synd at jeg ikke har DVD+brenner :wink: Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det burde være relativt opplagt at det er en feilprising. Om de har den prisen i systemet på butikkene, og du vet om en butikk der betjeningen har usedvanlig lite peiling selv til å være Elkjøp, kan det vel kanskje være du får dem til den prisen, men det skal litt flaks til. Lenke til kommentar
jib Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Er nok enig i det, spesielt når det gikk opp for meg at det var RW plater. Hvis noen stikker innom elkjøp i dag hadde det likevel vært gøy å se om de klarte å få platene til 40 kr ;-) Husk å skrive ut tilbudet fra internett før du drar, så har du det på papir iallefall hehe. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vel, ingen av butikkene i Oslo har varen på lager, og de selger den ikke over internett. Lukter av luretilbud spør du meg. Nærmeste butikken jeg fant som hadde den var i Ålesund (Ikke at jeg prøvde så mange, da, men....) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det står at de koster 199 da :-? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det står at de koster 199 da :-? Rettet opp feilen vettu :wink: Skulle ha printet ut at de kostet 39kr, og brukt prisgarantien på Lefdal. Da hadde jeg faktisk tjent masse penger... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 39.80 er sikkert innkjøpspris til elkjøp.. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tipper at det er så enkelt at del har lagt ut prisen for en enkelt plate istedet for 5 pk. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå