AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hei. Det har seg slik at jeg har følt meg ganske nedfor i det siste, men ikke slik jeg har pleid før. Selv har jeg alltid vært veldig glad i lesing og skole, som har ført til at mange "erter" for dette og stiller seg utrolig nok ganske negativt til dette. Er personlig ikke så glad i fester og dilldall, og ville heller gjerne ha gjort litt matte på en fredagskveld. Derfor føler jeg ofte at mange ser litt ned på meg ect.. Det skal fremheves at jeg har alltid følt meg ganske selvsikker, ettersom skole etterhvert ble livet mitt, da karakterer ga meg en slags trøst fra disse menneskene. I det siste var det slik at jeg begynte å bli ekstra følsom for kommentarer og blikk fra andre medstudenter, men ganske snart fikk jeg eksamen tilbake og fikk en karakter som førte til at jeg rett og slett møtte en sort vegg. Helt siden det har jeg ikke helt følt at jeg duger til spesielt mye og bærer nå med meg en sorg som virker uoverkommelig. Hadde litt lyst til å gjøre en del morsomme ting i sommer, slik at jeg kunne få en fresh start til neste år, men planene går i vasken ettersom jeg ikke orker/gidder. Føler (for å oppsumere dette) at jeg har møtt på en smell og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det feks noen andre som kan relatere seg og fortelle hva de gjorde? Anonymous poster hash: a9e2f...2b4 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hei. Det har seg slik at jeg har følt meg ganske nedfor i det siste, men ikke slik jeg har pleid før. Selv har jeg alltid vært veldig glad i lesing og skole, som har ført til at mange "erter" for dette og stiller seg utrolig nok ganske negativt til dette. Er personlig ikke så glad i fester og dilldall, og ville heller gjerne ha gjort litt matte på en fredagskveld. Derfor føler jeg ofte at mange ser litt ned på meg ect.. Det skal fremheves at jeg har alltid følt meg ganske selvsikker, ettersom skole etterhvert ble livet mitt, da karakterer ga meg en slags trøst fra disse menneskene. I det siste var det slik at jeg begynte å bli ekstra følsom for kommentarer og blikk fra andre medstudenter, men ganske snart fikk jeg eksamen tilbake og fikk en karakter som førte til at jeg rett og slett møtte en sort vegg. Helt siden det har jeg ikke helt følt at jeg duger til spesielt mye og bærer nå med meg en sorg som virker uoverkommelig. Hadde litt lyst til å gjøre en del morsomme ting i sommer, slik at jeg kunne få en fresh start til neste år, men planene går i vasken ettersom jeg ikke orker/gidder. Føler (for å oppsumere dette) at jeg har møtt på en smell og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det feks noen andre som kan relatere seg og fortelle hva de gjorde? Anonymous poster hash: a9e2f...2b4 Det må ikke bli sånn at karakterene bestemmer hvordan du har det. Så viktig er ikke karakterene. Syns du skal bruke mere energi på andre ting. Finne en bedre balanse. Det må da være noen du kan gjøre morsomme ting sammen med. Glem studiene nå i ferien, det ordner seg. Helt normalt å ikke lykkes med alt:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå