drbass Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Selv liker jeg den episoden der hvor Walter Klüge banger Billeba. Den nest beste er den hvor han skal drepe Trygve. Så hvilken episode liker dere best? P.S hvilken episode er det når kjell Magne får seg dame. Hu som flyr rundt og spør, vil du ligge med meg?, hele tiden Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen av de? Jeg skyr norske såpeserier (Les: Hotel Cæsar, Syv Søstre osv) som pesten Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Selv liker jeg den episoden der hvor Walter Klüge banger Billeba. Den nest beste er den hvor han skal drepe Trygve. Så hvilken episode liker dere best? P.S hvilken episode er det når kjell Magne får seg dame. Hu som flyr rundt og spør, vil du ligge med meg?, hele tiden Jeg må si at du har ganske så store baller når du tørr å komme frem og si at du liker å se De syv søstre. Det skal du ha ! :smile: Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg må si at du har ganske så store baller når du tørr å komme frem og si at du liker å se De syv søstre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Liker best den episoden der kompisene mine er med på serien. Så nesten aldri på drittet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg likte best siste episoden, der han walter og hu gamla hopper utafor broa.... Mer husker jeg ikke fra denne serien, men jeg fulgte ivri med (dessverre) Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Åh du det må bli den der hele serien blir stappet fult av kvalitet, drar av seg 10x reprise-merket og de fikk de fine damene. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har aldri sett en eneste episode. Og det er jeg stolt av Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 kan ikke forstå att noken kan klara å skillja episodane fra kvarandre! eller følger dere med på reprisen? nei, venta! no kom eg på ein episode, då når alle klikka! han duden som har ei kina-dame blir forgifta av hu! så drepe han ho, og ein anna fyr slår han med balltre så han dauga! elns! seinere kommer tvillingbroren inn i serien! han var prest! fulgte med på det før på laurdagskveldane, var jo en stund siden den serien gikk! er 18 nå, vet ikkje hvor gammel jeg var da, men var vertfall ikkje noe partymenneske! satt heima med familien og såg på De Syv Søstre! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 kan ikke forstå att noken kan klara å skillja episodane fra kvarandre!eller følger dere med på reprisen? nei, venta! no kom eg på ein episode, då når alle klikka! han duden som har ei kina-dame blir forgifta av hu! så drepe han ho, og ein anna fyr slår han med balltre så han dauga! elns! seinere kommer tvillingbroren inn i serien! han var prest! fulgte med på det før på laurdagskveldane, var jo en stund siden den serien gikk! er 18 nå, vet ikkje hvor gammel jeg var da, men var vertfall ikkje noe partymenneske! satt heima med familien og såg på De Syv Søstre! jepp den eier, når Bjarne(?) blir drept 3 ganger i en eppisode Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Syv søstre er jo bra underholdning da, mye bedre enn venner og fiender feks. Det som er kult med denne serien er at alle er i familie med alle. Og at det finnes bare kanskje 30 innbyggere i denne byen Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 jepp den eier, når Bjarne(?) blir drept 3 ganger i en eppisode Ham heter Bjarte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen av de? Jeg skyr norske såpeserier (Les: Hotel Cæsar, Syv Søstre osv) som pesten Ikke glem Venner/Fiender da! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Venner og fiender ( eller var det venner ELLER fiender?) er kanskje det værste som har skjedd norsk tv produskjon nest etter værmeldingene med vidar theisen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Venner og fiender ( eller var det venner ELLER fiender?) er kanskje det værste som har skjedd norsk tv produskjon nest etter værmeldingene med vidar theisen Er du GAL mann? Vidar Theisen er 1337! Han og Kristen Gislefoss er det beste som har hendt norsk tv! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Haha, hvis du mener at du heller vil se på de enn værdamene vil jeg be deg om å oppsøke en lege Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Haha, hvis du mener at du heller vil se på de enn værdamene vil jeg be deg om å oppsøke en lege Værdamer - TV2 morsomme og hyggelige værgammlinger - NRK1 see? man ser seff BEGGE Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er så morsom når de til tider blir ståendes der å eeeeme (når de ikke husker hva de skulle si osv) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nah.. ser heller på "venner og fiender" da "skaaaavvvii værra venneeerrr...venneeerrr eller fiiiender??????+" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå