tokr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Altsaa naar man har en tom folder og en full ipod og ber om at programmet skal syncronisere... saa er det vel ikke for mye forlangt at programvaren selv burde skjoenne hva som skal gjoeres... men neida... ny fin tom ipod harddisk ble det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ojda, takk for tips, får min ipod nå om ca en uke og da tror jeg at jeg dobbelt skjekker at alt er riktig før jeg trykker på noe Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Altsaa naar man har en tom folder og en full ipod og ber om at programmet skal syncronisere... saa er det vel ikke for mye forlangt at programvaren selv burde skjoenne hva som skal gjoeres... men neida... ny fin tom ipod harddisk ble det. Det skal ikke være mulig å flytte musikk fra ipoden til maskinen. Å Syncronisere en iPod betyr rett og slett at iPoden endres til å gjenspeile innholdet av maskinen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det må da være mulig å dra filer begge veier, men kanskje ikke ved å bruke iTunes.. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 med xplay går det så det griner... og flytte filer frem og tilbake mener jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå