knokle_85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 GPU viften min tok kvelden i går og nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i en ny. Det er en 40x40 vifte, men er laget på en litt spesiell måte.. Istedenfor at viften festes i et firkantet rammeverk rundt viften så er viften festet i en plate som sitter oppå viften. Og i kjøleribben er det et hull der viften plaseres nedi, og festes med platen oppå viften. Dette betyr også at viftebladen er formet motsatt vei av vanlige vifter.. Er det mulig å få tak i en slik vifte?? Skjermkorter er et GF3 Ti2 delux. For dere som ikke sjønte beskrivelsen min kan se bildet her.. http:// http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V8200%...Deluxe&langs=01 Obs. Trykk på "enlarge picture" i bilde rammen for å få frem bildet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 sjekk www.microplex.no Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Søk etter disse vare nr. hos www.microplex.no : TTCCUV2AB - Bra kjøler i kobber. TGF020 - Billig og bra kjøler. A1178 - Enda en bra kjøler med kobber kontakt flate. Jeg sitter på skolen (eldgammle maskiner uten mulighet for høyreklikk ) Så jeg har ikke mulighet til og gi mer direkte "linker" en dette desverre :-? Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg hadde håpet på å slippe å bytte ut hele kjøleren, og bare byttet den ødelagte viften.. Kunne jeg tatt det på garantien F.eks selv om jeg har skrudd av viften, demontert den og herpet den helt i et forsøk på å lage en ny vifte med en gammel cpu vifte?? :oops: Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det ingen som kan hjelpe meg?? Det må jo være noen andre som har hatt samme problem... kor kan eg få tak i en vifte som passer til skjermkortet mitt, uten å måtte kjøpe ny kjøler?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå