Gå til innhold

[Løst] Mobildata fungerer ikke (Galaxy S5 / Djuice)


Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Fruens mobil, en Samsung Galaxy S5, får ikke tilgang til nettet via mobildata lengre.

 

Mobildata er slått på, selvfølgelig, ikoner lyser, og det er huket på i innstillinger. Men, det står ikke noe 4G/3G/etc, piler eller annet mobildatalogo-greier i øverste linje. Når man prøver å bruke nettjenester, Facebook og nettleser ++, så får man beskjed om at man ikke er koblet til noe nett.

 

Selve mobilen og mobildata er slått av og på flere ganger, ingenting hjelper. Det er heller ikke dekningsproblemer.

 

Hun mener kanskje at dette skjedde etter siste oppdatering, under en uke siden, men dette skal ikke sies for sikkert, uansett at det skjedde i samme periode.

 

Prøvd selv å lete igjennom det meste av innstillingene, men jeg finner ingenting.

 

 

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...