Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Klasse A eller A2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedtrimmet til maks 35 kW kan den kjøres på A2, men det forutsetter at den ikke yter mer enn det dobbelte av dette igjen originalt. F.eks. vil Wikipedia ha det til at CBR600 F2 (91-94) yter 105 hk ~ 78 kW originalt, mens den første CBR600F (87-90) "kun" leverte 63 kW originalt.

Er du fylt 24 går du selvsagt rett på A uavhengig av hva du har tenkt å kjøre.

Endret av srbz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nedtrimmet til maks 35 kW kan den kjøres på A2, men det forutsetter at den ikke yter mer enn det dobbelte av dette igjen originalt. F.eks. vil Wikipedia ha det til at CBR600 F2 (91-94) yter 105 hk ~ 78 kW originalt, mens den originale CBR600F (87-90) "kun" leverte 63 kW originalt.

Så du mener at jeg bør ta klasse A2. Hva vis jeg ønsker meg klasse A senere, kan jeg ta det også? Er det stor forskjell på disse klassene? Jeg spør pga jeg ikke har noe peiling på sånt :nei:

Lenke til kommentar

Nedtrimmet til maks 35 kW kan den kjøres på A2, men det forutsetter at den ikke yter mer enn det dobbelte av dette igjen originalt. F.eks. vil Wikipedia ha det til at CBR600 F2 (91-94) yter 105 hk ~ 78 kW originalt, mens den første CBR600F (87-90) "kun" leverte 63 kW originalt.

Er du fylt 24 går du selvsagt rett på A uavhengig av hva du har tenkt å kjøre.

Jeg er over 30 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...