Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå vært på tinder en god stund, har i det siste fått en god del matcher. Problemet mitt er at jeg ikke tørr å ta initiativ til å starte en samtale, bør jeg bare hoppe i det og håpe på det beste, eller vente på å se om noen av de jeg er matchet med tar kontakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Du burde være klar over at ingen er seriøse på Tinder, og du har heller selvfølgelig ingen garanti for at det er den personen som eier profilen som har likt deg, hender svært ofte at andre liker på kompiser sin tinder f eks. Virker jo som du er ute etter noe skikkelig? Noen som vil ha deg? Da er ikke tinder stedet ;)

Lenke til kommentar

Du burde være klar over at ingen er seriøse på Tinder, og du har heller selvfølgelig ingen garanti for at det er den personen som eier profilen som har likt deg, hender svært ofte at andre liker på kompiser sin tinder f eks. Virker jo som du er ute etter noe skikkelig? Noen som vil ha deg? Da er ikke tinder stedet ;)

Ikke helt sant. Tinder kan brukes til akkurat det en vil, men først og fremst er det en tilrettelegger for å møte mennesker. Hva personen på andre siden er ute etter varierer stort.

Lenke til kommentar

Nja har kompiser som har truffet jenter de har blitt sammen med. Men så har jeg også kompiser som bruker det som en ONS-app. Er opptil hver bruker å være ærlig med hva de er ute etter. Kan funke uansett hva du er ute etter.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Må bildene ligge ute som offentlige på FB for å vises for andre på tinder?

Nei. Du kan lage et album eller laste opp et bilde som bare du kan se.

Sikker på dette? fikk ingen matcher før jeg gjorde bildene på facebook offentlige.. bare tilfeldig?

Lenke til kommentar

Sikker på dette? fikk ingen matcher før jeg gjorde bildene på facebook offentlige.. bare tilfeldig?

Mener at det skal funke, hvis de ikke har forandret på det av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Mener at det skal funke, hvis de ikke har forandret på det av en eller annen grunn.

Jeg hadde samme problem. Hjalp ikke å laste opp andre bilder på tinder når de fra fb var de eneste som viste...

til OP: Å si "hei hvordan går det?" skader ikke:) relativ good convo starter. 

Lenke til kommentar

Hehe.. samme kvelden som jeg ble singel, satt jeg og tok meg noen (10-12) gravøl med noen kompiser. De fant selvfølgelig ut at de skulle lage Tinder-profil til meg, den kvelden. Gud bedre så jævla mye sinnsvake bilder de tok av meg, jeg hang fra en veranda med skinnjakke, kaptein-lue, satt i baris med slåbrok og et fuckings ror i nevene... og ALT ble lastet opp på facebook hvor Gud og enhver kunne se, haha :p Fikk mange spørsmål dagen derpå, kan du trygt si!

Men on topic; som nevnt tidligere, bare si "Hei! Så, hvem er <navn>?" eller lignende. Noen sier å være helt direkte, om det er pulings du er ute etter, funker. Jeg vet ikke, jeg får meg ikke til å være det.. skulle gjerne ha vært en player, men det er bare ikke meg. 

Men jeg ser at alle går ut fra at TS er jente, det er vel ikke oppgitt noen sted at h*n er det? Kan vel like gjerne være en gutt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...