Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Kudu bak krattet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 ett bra bildet, men pokker så synd buskaset stod i veien. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 ett bra bildet, men pokker så synd buskaset stod i veien. Buskaset er en del av vitsen med dette. - og da spesielt øyet som betrakter oss gjennom kvistene. Jeg har selvfølgelig bilder av kudu i åpent lende også. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Synes dette var et godt bilde av den betraktende Kudu. Dette er etter min mening et bilde der motivet er det viktigste, og tekniske ting ikke er vesentlig. En kan jo lure på "Who´s zooming who...." Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Synes dette var et godt bilde av den betraktende Kudu. Dette er etter min mening et bilde der motivet er det viktigste, og tekniske ting ikke er vesentlig. En kan jo lure på "Who´s zooming who...." Akkurat! Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg