Tjuls Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har kjøpt nytt kabinett. og der er det mic og headphones inngang foran. hvor skal ledningene til dette settes? i HK eller lydkort? regner med at det er lydkortet. men skjønner ikke hvordan jeg skal finne ut av hvor. har sound blaster live! noen som har peil på hvordan de skal sitte? Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 er det absolutt ingen som vet dette? trodde ikke det var så komplisert? er vel litt flere enn meg som har et kabinett med utganger foran? Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kontakten skal settes på HK. Står i manualen til ditt HK hvor den skal stå. På mitt HK (MSI KT3 Ultra) står det merket som Front Panel Audio Connector (JAUD1) Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 da tror jeg at jeg har for gammelt HK *ler* jeg har CD1(CD Audio_IN Connector) og AUX1(Aux LINE_IN connector Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sett de i lydkortet. Skal stå merka med enten tekst eller symboler på lydkortet hva de forskjellige inn og utgangene er. ((<-)) = Line In ((->)) = Line Out ((O>)) = Microphone ((hodetelefoner)) = Headphones Har prøvd å tegne symbolene sånn omtrentlig ved hjelp av normale tegn, tror du forstår hva jeg mener... På eldre lydkort stod det vel normalt "Line out", "Line in", "Mic", og "Phones" fremfor symboler... Du skal i allefall koble til på Mic (Mikrofon) og Phones (Hodetelefoner)... Værre er det ikke... Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 joda:P det er værre en det.. for det er 26 pinner på lydkortet.. men bare 4 eller noe skal kobles til. og det står ikke noe på kortet om ha de foskjellige er til.. ooog jeg har ikke bruksanvisning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå