Gå til innhold

hettemåke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på disse bildene og på andre bilder også at det er så stor forskjell på lysstyrke når det gjelder pc kontra mobil/nettbrett.

Noen andre som har det samme problemet?

Spesielt på mobil/nettbrett så blir det for mørkt i forhold til pc. Veldig irriterende igrunn

Lenke til kommentar

PC er vel det tilnærmet riktige. Nettbrett og mobil er nok ikke konstruert for bildebedømmelse.

Selv i forskjellige programmer endrer lyset seg. Når jeg lagrer bildet fra Photoshop og over i Windows er det ok mot hvit bakgrunn. Når jeg klikker det videre i fullskjerm blir bildet lysere.

Men når jeg legger på nett kommer det opp slik jeg redigerte det.

Her tror jeg den første blir mitt valg selv om det kanskje kunne vært mulig å få litt konturer fremst på den hvite halsen også.

I de to andre er det hvite så godt som utbrent i det hvite.

Skarpheten sitter også best på den første.

En svært forsiktig lysning av øyet er kanskje mulig slik at kanskje refleksen i det kommer ordentlig fram.

Roar

Lenke til kommentar

PC er vel det tilnærmet riktige. Nettbrett og mobil er nok ikke konstruert for bildebedømmelse.

Selv i forskjellige programmer endrer lyset seg. Når jeg lagrer bildet fra Photoshop og over i Windows er det ok mot hvit bakgrunn. Når jeg klikker det videre i fullskjerm blir bildet lysere.

Her tror jeg den første blir mitt valg selv om det kanskje kunne vært mulig å få litt konturer fremst på den hvite halsen også.

En svært forsiktig lysning av øyet er kanskje mulig slik at kanskje refleksen i det kommer ordentlig fram.

Roar

da prøvde jeg å få rettet på noe men fikk ikke lastet opp den versjonen selv om jeg slettet en av de andre :(

Lenke til kommentar

Roar

da prøvde jeg å få rettet på noe men fikk ikke lastet opp den versjonen selv om jeg slettet en av de andre :(

Vent et par dager og legg den ut da. Jeg har samme opplevelse som deg at om du sletter så får du ikke inn en ny.

Roar

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...