VargAamo Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Dette japanske distriktet er legendarisk for de som liker elektronikk.FOTOESSAY: Elektronikkhimmelen Akihabara (Ekstra) Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Tror ikke jeg får lov av kona til å ta en tur der... 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Tror ikke jeg får lov av kona til å ta en tur der... Har ikke kone, men lommeboka tok nettopp selvmord :S 7 Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hadde vært knallgøy og reist dit. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Akihabara kan fort gjøres om til en dagsutflukt. På andre siden av stasjonen er det også en "Elkjøp", som er vel verdt en tur i seg selv. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 er der ett marked for slikt her i Norge, skulle nesten tro det, selv om de fleste ikke har peiling. Hadde vært kjekt å startet en slik butikk og solgt masse guider og tilby assistanse, slik at folk kan komme seg inn i denne geniale verdenen! Rekner dog med at omsetningen ville vært veldig lav de første månedene... 2 Lenke til kommentar
Lefse1 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Der hadde det vært morro å gått rundt og kikket, så ut som det var mye interessant der. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 er der ett marked for slikt her i Norge, skulle nesten tro det, selv om de fleste ikke har peiling. Hadde vært kjekt å startet en slik butikk og solgt masse guider og tilby assistanse, slik at folk kan komme seg inn i denne geniale verdenen! Rekner dog med at omsetningen ville vært veldig lav de første månedene... For 15-30 år siden kunne vi kjøpe elektronikkomponenter mange plasser i Norge, men nå er de fleste slike butikker forsvunnet. Heldigvis har vi nå internettbutikker og eBay, men det er ikke helt det samme på godt og vondt. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Bare tre uker igjen. Barnet i meg begynner og våkne. En måned i Japan blir konge. =) Lenke til kommentar
roverdude Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Vet ikke helt om jeg hadde tatt den ipad air'en for god fisk. Dersom det er salgspris som står oppført til 14'040, og det er oppført i yen, altså myntenheten i Japan, så vil det ifølge google tilsi "844.590 Norwegian Krone". 844,60 for en ipad air ligner veldig på "falt tilfeldigvis av lasset" - pris. (tipper det er en form for nedbetaling eller noe slikt, selv om det virker rart dersom de forsøker å tiltrekke seg turister) Lenke til kommentar
Datamusbrus Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg var innom Akihabara minst 5 ganger når jeg var i Tokyo tidligere i år Men da var det ikke for elektronikken. Animu stuff, maid cafe og arcades Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå