Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ny partner - for tidlig utløsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du får se det som at du sannsynligvis er så heit at man helst bør iføre seg grillvotter både her og der, før man fyrer i peisen ;)

Lenke til kommentar

Fyren har elendig bekkenmuskulatur, få han til trene denne.

Jeg har ikke så lyst til å nevne dette nå, i tilfelle det går seg til av seg selv. Regner med at han er veldig klar over problemet selv. Vil ikke legge sten på byrden før det evt. viser seg å være et permanent problem.

Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c

Lenke til kommentar

Jeg hadde erfaring med dette når jeg fikk meg ny dame, og det gikk seg til. Trenger ikke å være bekkenmusklaturen i det hele tatt.

Vil heller si at det var stress, prestasjonsangst, etc. (du kan slite med dette uansett om du er nybegynner eller erfaren)

Regner i grunn med at det er det som er årsaken :)

Eller at jeg er så jævlig deilig :p haha.

Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, eller motsatt .. :p Noen ganger er det sånn at i en apehjerne, under akten - kan man plutselig få rare tanker, så som: hva i alle dager er nå dette for noe ... jeg er jo både svett og sliten, og hvor lenge skal snusksnasket ligge å vri seg før hun når dette hersens klimakset sitt .. kunne sittet ved en elv med en fiskestang i hånda nå ... lurer på hva kompisene gjør ... dæven, så lyst jeg har på en røyk ... kan hun ikke holde smella, mister jo konsentrasjonen ... kanskje hvis jeg tar spenntak i senge gjerdet og og og, nei .. det hjalp ikke, og nå er jeg nesten dau ... hva kommer de til å tro om meg ... hjelp meg, mamma .. :blink::cool::love::blush:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...