AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg har hatt sex med en flørt tre ganger. Alle gangene kom han veldig fort ved samleie. Er dette noe som kan gå seg til ved jevnlig sex, og når ting ikke lenger er så nytt? Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Det går seg til. Alder, erfaring, hvor lenge siden forrige orgasme og utsenede på dama har også noe å si. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Han er i midten av 20årene og er ikke akkurat jomfru. Det er forsåvidt ikke jeg heller. Mulig jeg bare har vært godt vant med partnere som ikke har problemer med å holde ut litt lenger enn 1 min Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Det går seg nok ikke til over natta, så du må nok dessverre regne med at det blir å skje. Forhåpentligvis bedrer det seg når "nyforelskelsen" går over, om dere har planer om å drive på en stund. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Du får se det som at du sannsynligvis er så heit at man helst bør iføre seg grillvotter både her og der, før man fyrer i peisen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ta det som et kompliment Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Fyren har elendig bekkenmuskulatur, få han til trene denne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Fyren har elendig bekkenmuskulatur, få han til trene denne. Jeg har ikke så lyst til å nevne dette nå, i tilfelle det går seg til av seg selv. Regner med at han er veldig klar over problemet selv. Vil ikke legge sten på byrden før det evt. viser seg å være et permanent problem. Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde erfaring med dette når jeg fikk meg ny dame, og det gikk seg til. Trenger ikke å være bekkenmusklaturen i det hele tatt.Vil heller si at det var stress, prestasjonsangst, etc. (du kan slite med dette uansett om du er nybegynner eller erfaren) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde erfaring med dette når jeg fikk meg ny dame, og det gikk seg til. Trenger ikke å være bekkenmusklaturen i det hele tatt. Vil heller si at det var stress, prestasjonsangst, etc. (du kan slite med dette uansett om du er nybegynner eller erfaren) Regner i grunn med at det er det som er årsaken Eller at jeg er så jævlig deilig haha. Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ja, eller motsatt .. Noen ganger er det sånn at i en apehjerne, under akten - kan man plutselig få rare tanker, så som: hva i alle dager er nå dette for noe ... jeg er jo både svett og sliten, og hvor lenge skal snusksnasket ligge å vri seg før hun når dette hersens klimakset sitt .. kunne sittet ved en elv med en fiskestang i hånda nå ... lurer på hva kompisene gjør ... dæven, så lyst jeg har på en røyk ... kan hun ikke holde smella, mister jo konsentrasjonen ... kanskje hvis jeg tar spenntak i senge gjerdet og og og, nei .. det hjalp ikke, og nå er jeg nesten dau ... hva kommer de til å tro om meg ... hjelp meg, mamma .. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Haha, takk skal du ha Anonymous poster hash: 5eb5e...f3c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg