enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 How long will my order take? Allow 1 - 2 Tage to build your order.Allow 2 - 5 business days(after shipping) to deliver. Please note that these are business days and are estimated leadtimes only. Det står det i mailn min. Ordre dato: 21/10 Fortsatt being assembled. Jeg har ikke bestilt gravering. Ikke det at jeg syter, men snart er sykkelsesongen over, og det er kjedelig å vandre mellom sentrum, st.hanshaugen og majorstua uten musikk. Det blir faktisk noen mil i uka... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 ble 3900 ca med gravering, 20 gb versjonen. Graverte nick telefonnr(fin tyveri beskyttelse) rart det der enden, hos meg ble den satt sammen rimelig fort, 3-4 dager, og sendt, sikkert da med gravering allerede. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg husker ikke heeelt. men 3000 for iPod 10gb 200kr el.no for gravering? gratis levering. graverte ikke jeg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 fant ut at jeg ville ha den greia å sette den i, og fjernkontrollen, og det får man jo med til 20 gb, ellers hadde det blitt 10 gb på meg å.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå