Gå til innhold

Trondheim: Det har snødd!

atrax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snø ja. værnes skal jeg til. og vel JIPPPPPPPPPPPI!!!!!!!.

er forseten lenge siden jeg har hatt skikkelig snø.

PS: Hva driver du med for dagen TI_CON_XZ? Siden du er ferdig med skolen?

Her utenfor Bergen er det ikke snø.. Men det er et tynt lag med is oppå veien :(

Lenke til kommentar

Endte du opp med lite klær, eller mye klær når du la over dekkene? :wink:

endte opp med to buker, en stilongs, to gensere,snowboardjakke, ørevarmere, skjerf og fingervanter... så.. en del klær ja.

og idag.. SNØR DET!! masse deilig snø! daler pent ned fra himmelen! *hoppe rundt* :D:woot:

Lenke til kommentar
Ikke noe snø her enda men eg kan lukte det at det er rett rundt hjørnet. Bare frost som CFD sier og innsjøen her komt is på.

Fikk melding av ei veninne av meg fra Hvittingfoss at det har begynnt å snø der.... :(

Det er ikke langt unna her.. *sukk*

Lenke til kommentar

Ser visst ut som Bergen henger etter! Det er bittert når det er sol om vinteren, liker det best når det er overskyet og snø. Uheldigvis betyr det som oftest at når det er overskyet i Bergen så er det ikke kaldt nok til at det snør.

Feks, her i går natt var det -4 grader og natt til i dag var det et tynnt skydekke og da ble det ikke kaldere enn 3grader :evil:

Her i går morres var det en lett haggelbyge og det er det nærmeste vi har kommet til vinternedbør.

Hvis man er på fjellet og står på Snowboard eller ski så er det bedre om det er overskyet enn sol. Liker det ikke når jeg får solen i trynet og krasjer :(

Har heller ikke bytta til vinterdekk, og tror jeg avventer det til jeg ser døden i hvitøyet. Et annet irriterende moment er at bilen alltid er overfrosse både på utside og innside... Må starte bilen og la den stå i 10min på full varme før alt er vekke.

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle kjøre til skola idag jeg. Ble nok ikke noe av det... Sleit voldsomt med å få opp ei bildør som hadde fryst fast... fikk det til etter en stund... men å få den igjen var pokker så umulig, så da ble det noen timer cowboystrekk på sofa'en istedenfor skole :D

btw. ødela ei isskrape av metall på den satans stål-isen som hadde slukt bilen min... Trondheim er kaldt for tida :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...