atrax Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jippi! Det er vinter igjen, snøen er her og alt er gøy! Eller på den annen side; pokkers kalde årstid! Kan ikke sykle lenger uten å kalle det ekstremsport...jaja, får bare ikke håpe at det blir like mye is i vinter som det var ifjor, var jo livsfarlig bare å bevege seg utendørs! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det snødde jo i Trondheim på fredag eller lørdag. Her i Oslo bare sludda det. Uansett, grisekaldt i dag. Er vel neten sju minus. Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Brrrrr, ja. ****** ta vintern. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Første snøfall oppe her var vel 3 uker siden eller noe, og nå har snøen lagt seg for godt oppe her! :x Er vel bare et halvt år til den forsvinner herfra eller noe nå Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg vil og ha snø! har tilogmed fått på vinterdekka! *glede seg til snøen* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg vil og ha snø! har tilogmed fått på vinterdekka! *glede seg til snøen* Endte du opp med lite klær, eller mye klær når du la over dekkene? :wink: Lenke til kommentar
neon king Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det er jo kult å sykkle om vinteren (bortset fra når det er -25 grader og når snøplogen kommer ) snart kan man vel finne fram ski og snowboard 8) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg fryser jo bare jeg ser ut av vinduet! Det er ikke så kjekt å få isfingre når man røyker...ugh. Må lage meg en sigarettholder eller noe sånt og montere den på hansken Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Endte nok opp med lite klær ja Anyway, jeg hater vinteren! Den er kald og glatt! Vi har jo en lignende thread på dette og: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...03c8b7314ef17e9 Offtopic: ble vekkt av politiet idag for å si at jeg skal værra vitne til naboen jeg anmeldte forrige vinter. Fikk også Telefon fra KlartSvar at mobilen min har kommet tilbake, fikk ikke reklamasjon på den selv om den har vært på service 4 ganger ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Endte nok opp med lite klær ja Og diamant harde nipples! Anyways det ble meldt snø/sludd i bergen idag men det er bare skyfritt med noen får skyer. Ehh ja men kaldt er det og snart snør det. Gleder meg til å se hvite gater og skoger. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kan ikke akkurat si at jeg ble glad de det begynnte å snø. Står ute i skolegården og snakker med noen venner, også plutselig helt utfra det blå kommer det en knallhard snøball og treffer deg midt i trynet. Du så ikke hvem som gjorde det og kan derfor ikke ta igjen. Næi snø er no dritt Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 HURRRA!!!! Ditt skal jeg i morgen, militæret vill ha meg dit. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 HURRRA!!!! Ditt skal jeg i morgen, militæret vill ha meg dit. Hvor er dit? Trondheim? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 De har også begynt å selge julebrus! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 HURRRA!!!! Ditt skal jeg i morgen, militæret vill ha meg dit. Hvor er dit? Trondheim? Trur han mener skolen din... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 HURRRA!!!! Ditt skal jeg i morgen, militæret vill ha meg dit. Hvor er dit? Trondheim? Trur han mener skolen din... da skal jeg kaste snøball på han Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg vil og ha snø! har tilogmed fått på vinterdekka! *glede seg til snøen* Jeg og! Tror det kan komme snø nå i uken. Føler det på meg. Syns det er litt stas med den første snøen jeg, selv om det blir et sant helvete å kjøre bil. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 vinteren eier! ake osv! snødde/sludda i arendal idag! :smile: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Men det var ikke noe moro å kjøre på isføre med sommerdekk.... Men nå som det har blitt bikkjelkaldt, kan det likegodt bli snø også....Jeg vil kjøre snowboard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå