Gå til innhold

Fujifilm FinePix S7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

ja når du nevnte 300D så vurderte jeg det en veldig god stund jeg og men er rett og slett litt for mye penger (trenger jeg å kunne skifte linse) å det kan virke som s7000 er nok for meg siden jeg bare er en amatør (første kamera dette)

så nå ser jeg på prisen på S7000 hos databutikken.com (billigst) å de er jo nesten 1000kr billigere en nest billigste, kan dette stemme?. Har dere noen erfaringer med databutikken.com?.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

må nesten bare spørre litt angående canon 300D. Siden jeg har null peil på kameraer osv så lurer jeg på hvordan det er med zoom på det kameraet å den linsen som føler med i den kiten som blir solgt rundt om kring.

En annen ting er at jeg leste at lcd skjermen ikke brukes til å se bildene som skal bli tatt men bare de som HAR blitt tatt, er ikke dette litt dumt?.

Jeg har sett litt på bildekvaliteten til dette kameraet å det er jo helt superb (etter min mening) nesten ikke støy noe som jeg synes er en fordel.

Bildene jeg har sett fra S7000 viser en GOD del støy (så på bilder fra DCRP review) å det liker jeg ikke å som han sier i testen der så komprimerer den bildene en del.

så jeg leter egentelig etter et kamera som har like god bilde kvalitet som 300D men som ikke er SLR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...