zoneman Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen som har kommet over noen tester på dette enda? jeg har tengt å kjøpe meg digital kamera snart. Skal hovedsakelig brukes til å ta bilder for referanse til å lage ting i 3d men også for ferie albumet. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det kommer test av S7000 på http://www.dcresource.com/ den 27. oktober (noen testbilder er allerede lagt ut). Ellers så kommer sikkert www.dpreview.com med en test snart også (de har bedre tester). Tenkte lenge på kameraet selv, men har bestemt meg for Canon 300D i stedet. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 ja når du nevnte 300D så vurderte jeg det en veldig god stund jeg og men er rett og slett litt for mye penger (trenger jeg å kunne skifte linse) å det kan virke som s7000 er nok for meg siden jeg bare er en amatør (første kamera dette) så nå ser jeg på prisen på S7000 hos databutikken.com (billigst) å de er jo nesten 1000kr billigere en nest billigste, kan dette stemme?. Har dere noen erfaringer med databutikken.com?. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 For erfaringer om Databutikken.com anbefales webshopguiden til http://hw.no . Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 må nesten bare spørre litt angående canon 300D. Siden jeg har null peil på kameraer osv så lurer jeg på hvordan det er med zoom på det kameraet å den linsen som føler med i den kiten som blir solgt rundt om kring. En annen ting er at jeg leste at lcd skjermen ikke brukes til å se bildene som skal bli tatt men bare de som HAR blitt tatt, er ikke dette litt dumt?. Jeg har sett litt på bildekvaliteten til dette kameraet å det er jo helt superb (etter min mening) nesten ikke støy noe som jeg synes er en fordel. Bildene jeg har sett fra S7000 viser en GOD del støy (så på bilder fra DCRP review) å det liker jeg ikke å som han sier i testen der så komprimerer den bildene en del. så jeg leter egentelig etter et kamera som har like god bilde kvalitet som 300D men som ikke er SLR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå