IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jess, jeg har fullført storparten av brettene i registrert versjon av elastomania nå uten vipping. record og tider ligger på www.home.no/victork/rec.zip er det noen som klarer å slå tidene mine? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jamen! Uten vipping forsvinner jo halve gleden ved spillet! Så noen av de replayene dine, og det kribla i fingrene mine hver gang jeg følte det var på tide med en 'vipp'. Det må da være forferdelig frustrerende å spille uten å kunne vippe? Nei, gud bevare meg vel, å spille Elastomania uten å kunne vippe er å spille cs uten våpen.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen her har kanskje litt fritidsproblemer..? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 atrax, jeg har spilt igjennom across med vipping og ville ha en utfordring. jeg synes ikke sammenligningen din var noe særlig god, å spille elastomania uten vipping er heller som å spille cs uten hopping. og nei, det er avslappendes, ikke frustrerendes :smile: medrakil, nei, jeg tror ikke at noen her har fritidsproblemer. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Uten vipping så kjedlig ut, men artig nok det. Hva med å poste noen baner da. Skal legge ut et par stk når jeg kommer hjem. Ganske artige de. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 ja, post baner! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det bare jeg som får corrupt file når jeg pakker ut den zipfila? Dere andre har jo tydeligvis sett innholdet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei, gud bevare meg vel, å spille Elastomania uten å kunne vippe er å spille cs uten våpen.. :lol: :lol: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det bare jeg som får corrupt file når jeg pakker ut den zipfila?Dere andre har jo tydeligvis sett innholdet nei, zipfilen var visst korrupt den. jeg har kjeftet på den og nå virker den som den skal. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det bare jeg som får corrupt file når jeg pakker ut den zipfila?Dere andre har jo tydeligvis sett innholdet Som Pycnopodia sa, så var den korrupt. Men jeg klarte å pakke ut nok replays til å se et par iallefall.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 zip filen var korrupt ja, jeg har lastet opp en ny ned med flere baner som virker som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå