The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Halloen allesammen. Jeg har et lite spørsmål til dere. Og det er at jeg snart har tenkt å kjøpe meg et Radeon 9800 XT skjermkort med 256 MB. Så da er spørsmålet mitt, hva ville dere ha anbefalt mellom Asus Radeon 9800 XT og Hercules Radeon 9800 XT ?????????. Jeg skal ha en av disse to grafikkortene uansett. Og jeg vet at Hercules sitt kort er litt billigere en Asus sitt kort. Jeg vet også at Hercules er kjent for å ha god ytelse på sine grafikkort, men jeg er ikke helt sikker på Asus sin ytelse. Så jeg håper på anbefalinger mellom disse to grafikkortene. Håper på svar fra dere. Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
Forth Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 både Asus og Hercules er bra produsenter av skjermkort, men jeg ville nok anbefale deg Hercules hvis du skulle velge mellom en av de to. Hercules har glimmrende kundesupport, kjøleløsninger og ikke minst.. korta ser uforskammet bra ut hørt mye skryt om begge produsenter, men det heller nok litt i Hercules favør Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg mener det samme som "Forth" skrev. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hercules er valget og kortet ser fryktelig sorry uttrykket grise deilig porr ut! men ytelse er vel ganske likt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Asus selvsagt - rå ytelse sannsynligvis den produsenten med størst bundle til kortene sine. kvalitet har aldri hatt noe å utsette på mine skjermkort fra asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå