Gjest member-296438 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Drømmehus..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Her ser jeg du må ha brukt et slags filter under redigeringen og da mener jeg ikke toningen, men noe som har laget striper hvilket jeg ville unngått. Dette motivet trenger ikke forsterkes slik jeg ser det. Det er skummelt nok som det er. Men kjenner jo ikke plassen så tar forbehold. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Takker for tilbakemelding. Stripene kommer nok av kantuskarpheten som jeg har tilført. Har nok ikke vært obs på det.... Forstekningen er tilført for og få tilnærmet samme nyanse i huset som fjellet. Veide litt for og mot, og så ble det for.... Det er i utgangspunktet et trist syn med slike plasser, men jeg prøvde og få det skummelt i tillegg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Takker for tilbakemelding. Stripene kommer nok av kantuskarpheten som jeg har tilført. Har nok ikke vært obs på det.... Forstekningen er tilført for og få tilnærmet samme nyanse i huset som fjellet. Veide litt for og mot, og så ble det for.... Det er i utgangspunktet et trist syn med slike plasser, men jeg prøvde og få det skummelt i tillegg. Du bekrefter riktig gjetning fra min side. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg