jrz Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nå har jeg laget en side, og fått en avtale om at noen vil ha den. Så... Hva syntes dere om den? Idrettslaget Valder Lurer litt på det med logoen og tekst fargene. Er det ok? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 I opera var logo cellen helt fucka.. tok opp hele første skjermbildet. En index side på 650Kb på en 256Kbit linje.. huff da :-? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 I opera var logo cellen helt fucka.. tok opp hele første skjermbildet. En index side på 650Kb på en 256Kbit linje.. huff da :-? Vet ikke med Opera, siden funker fint i IE, men helt enig i at indexsiden er alt for stor. Masse folk sitter med modem/isdn, og da gidder man ikke å sitte å vente på at hele siden skal lades. Minsk størelsen på bildene, det vil hjelpe mye. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tok ubehagelig lang tid å laste siden - og jeg sitter på en 10mbit linje nå. Når skal folk lære at de ikke skal resize bildet i HTML? Det bildet av fotballen i logoen.. Når du ser det litt i øyekroken på en dårlig skjerm som jeg har no ser det nesten ut som en jentestump med stringtruse.. Men det er kanskje bare meg som ser det Får en liten horisontal scroll på 800x600.. Er fremdeles mange som bruker den oppløsningen så det ville jeg fikset på.. Ellers var det en fin og oversiktlig side. Behagelige farger Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Grei side det der, men resize bildene da Så kan de med modem, ISDN og oppbrukt kvote hos Telenor får opp siden på under 3minutter... Spesielt denne bør du resize. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 tingen er, at jeg har laget ett nyhetssystem for denne siden i php. Folka som har kjøpt siden legger opp bildene på nyhetssiden selv. Har lenge lurt på hvordan jeg kan få fikset bildene på en enkel måte uten å måtte gjøre det selv manuelt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det bildet av fotballen i logoen.. Når du ser det litt i øyekroken på en dårlig skjerm som jeg har no ser det nesten ut som en jentestump med stringtruse.. Men det er kanskje bare meg som ser det Så det jeg også nå! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tok alt for lang tid å laste, og når du selger websider bør du ihvertfall sette deg selv et minstekrav på å skrive validerte sider, den der var ikke det... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Over 400 kb på en thumbnail :o Det tror jeg ikke at jeg hadde klart om jeg så hadde gått inn for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå