kel varnsen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen tips? Har fått med meg at Corsair SP2500 anbefales, men hvordan er de sammenlignet med litt mer "fancy" høytalere man få f.eks. på hifi-klubben eller surround.no? F.eks. noe slikt: http://www.hifiklubben.no/Products/argon-7450a-aktiv-hoyttaler-31746/ http://www.surround.no/Produkter/Stereopakker/Små-/-Mikroanlegg/Dynavoice-D-AMPS-4-EX-White-High-Glossy--100542-p0000000549.aspx Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvis valget står mellom SP2500 og Argon så vinner Argon uten tvil, men de er jo dyrere samt at jeg nok ville hatt en sub i tillegg og da er prisen plutselig det dobbelte av SP2500en som jo også låter veldig bra tatt i betraktning. Lenke til kommentar
kel varnsen Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Budsjettet er egentlig ikke fastsatt. Kan godt bruke nærmer 3k på høytalere, dersom kvaliteten er såpass mye bedre. Hvilket anlegg anbefales da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Har du råd så kjøper du aktive Argon høytalere og en aktiv Argon SubWoofer. Det blir ikke stort bedre enn det. For å holde prisen nede så er 6340a også et godt alternativ. Lenke til kommentar
kel varnsen Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 hva med Bose Companion 5? Er på tilbud til 3k. Like bra som Argon? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Etter det jeg har lest så mangler det Bose settet ganske mye i mellomtoneregisteret så de er nok ikke helt i samme klasse. Lenke til kommentar
kel varnsen Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Går for Argon. Kanskje jeg slenger på en sub etterhvert. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Argon vil funke greit. Men sub for dem vil bli problematisk hvis den blir stående under pult, og du sitter som normalt ved pulten. De vil aldri kunne spille skikkelig sammen. Hadde selv ett lignende oppsett, og suben ble helt mallplassert, og lyden ble helt feil. Har i dag kun høytalere, ogdet gir god lyd, men ikke mye bass for de som liker det. Har ett billigere logotech anlegg for surround i spill, satt opp på en spesiell måte, og har da suben bak skjermen, noe som funker, da den blir mer med i lydbildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå