Strandball Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hei. Ser etter en erfaren spiller som vil spille litt to mot to i seasons i ny og ned. Du trenger ikke være en elitespiller, men bør likevel ha spilt en del og ha forståelse for oppbygning av spillet, tenke kjapt, sentre fort og lese spillet. Dette er i alle fall mine styrker. Ser nesten ut som en jobbutlysning dette her, men, ja. Likevel. Send en PM, så friender på PSN. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvilken div spiller du i?? PSN:heidi-and_re Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Hvilken div spiller du i?? PSN:heidi-and_re Jeg spiller i 5. Adder deg ved anledning Kanskje senere i dag. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Flere? Jeg er gjerne med PSN:viuldriftking Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Flere? Jeg er gjerne med PSN:viuldriftking Adder deg i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå