AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hei Noen her som er operert for kort penis-streng, som kunne hjulpet med noen spørsmål! Er satt opp til operasjon av strengen. Hva er det som anbefales: Å kutte den av, eller å forlenge på strengen? Hva er fordelene og ulempene for begge metodene? Takk for svar! Anonymous poster hash: 4012e...785 Lenke til kommentar
Visn!ngsnavn Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg har ikke vært borti problemstllingen, men på generelt grunnlag kan jeg si at du skal ha en samtale med kirurgen som skal operere deg og evt. spesialist på området. Jeg er rimelig sikker på at de vet mye mer enn noen av oss andre her på forumet om både fordeler og ulemper med de to forskjellige metodene. Jeg vil tro at det i utgangspunktet er kirurg/spesialist som fortar en medisinsk utredning av deg, og videre bestemmer hva som vil bli best, de vil anbefale deg en av alternativene de har kommer frem til og forklare deg ulemper/fordeler og risiko ved de evt. forskjellige alternativene. Du kan evt. ringe sykehuset som skal behandle deg, be om å bli satt over til klinikken som skal operere deg. Deretter kan du spørre om å få snakke med vakthavende lege, som gjerne svarer på spørsmål du måtte ha. Bra hvis du kan spesifisere hvilken spesialist du ønsker å komme i kontakt med, da en klinikk kan ha flere vakthavende spesialister med forskjellig ekspertise. Du kan også be om at spesialisten som har utredet deg ringer deg opp. Husk at vakthavende lege er ment for å gi støtte til spesifike spørsmål fastleger eller pasienter måtte ha på spørsmål, og at de gjerne ikke har tid til å sitte å prate en time i strekk. Isåfall bør du be om å få en ny konsultasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå