Delvis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 eller "no pretty poison" ..:?: Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 no = nei pretty = fin, pen, nett, temmelig poison = gift www.ordbok.no er en fin bil Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 no = neipretty = fin, pen, nett, temmelig poison = gift www.ordbok.no er en fin bil Jo jeg er klar over det, men det er et uttrykk man bruker som har en egen betydning tror jeg eller slang for noe liksom. Litt forklaring: Det gjaldt et videoklipp på et board et sted. En av de som kommenterte skrev: "Good clip, but no pretty poison" Så jeg lurer litt på meningen. har sett utrykket før (det er en kjent sang som heter pretty poison også). Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 har også et utrtykk jeg lurer litt på... en gutt/mann tråkket på foten min på t-banen.. le egentlig ikke merke til det... og etter at han hadde sagt unskjyld for 3 gang.. Hørte ikke hva han sa... (dårlig hørsel..) så sa jeg ganske spontant "no worry" lurer egentlig på hva det betyr... han snakket engelsk... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 no worry - ingen bekymring, elns du skulle vel sagt "don'y worry"! det blir mest rett! Don't Worry, Be Happy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå