Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

orgasme - -klarer ikke

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 år gammel, hadde sex med ei jente, for ei uke siden for første gang, det var fantastisk, men jeg fikk en skade på penisen og klarte ikke å fortsette. Jeg hadde sex med hun igjen i dag, og det var topp, flere ganger, men jeg klarte aldri å få orgasme, jeg var nesten i mål hver gang, men den ble bare slapp og jeg fikk det ikke til. Penisen hadde sperm, hvit på seg men jeg fikk aldri utløsning. Vet ikke.. .litt skeptisk nå, skal møte hun igjen i morgen, ,.Det her gjør må så usikker. Føles ikke bra å ikke få utløsning.

Anonymous poster hash: 736f0...17e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skade på penis?!

Om han hadde litt stram streng kommer det gjerne litt blod om den rifter.

Ellers kan jeg bare si at du ikke er alene. Jeg har store problemer bare med å bli stiv med nye partnere. Kommer fortsatt ikke hver gang etter å ha bodd med dama og hatt sex hver dag i 3 måneder. Men det har definitivt blitt bedre.

Jeg har forresten alltid hatt vondt for å komme. Må runke ganske hardt/lenge når jeg gjør det selv. Hvordan pleier det være for deg?

Anonymous poster hash: 3d188...25a

Lenke til kommentar

skade på penis?!

Om han hadde litt stram streng kommer det gjerne litt blod om den rifter.

Ellers kan jeg bare si at du ikke er alene. Jeg har store problemer bare med å bli stiv med nye partnere. Kommer fortsatt ikke hver gang etter å ha bodd med dama og hatt sex hver dag i 3 måneder. Men det har definitivt blitt bedre.

Jeg har forresten alltid hatt vondt for å komme. Må runke ganske hardt/lenge når jeg gjør det selv. Hvordan pleier det være for deg?

Anonymous poster hash: 3d188...25a

Gjelder dette kun med dama di eller med alle damer? når jeg har problemer med å komme er det somregel fordi jeg ikke er såååå veldig gira. Ergo, ikke et godt tegn

Anonymous poster hash: 86b8c...4e2

Lenke til kommentar

TS: Hvis man har et litt anstrengt forhold til partner (eller har egne problemer) kan man få utfordringer med å få eller holde på ereksjonen samt å få orgasme.

Det at du fikk en skade på penis kan også spille inn. Ubevisst frykt for å få en skade på nytt kan gi problemet du beskriver.

Erfaring og det å føle seg komfortabel med seg selv og partner er også viktig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Det sitter bare i hodet. Skaff deg god kondis også, slik at tanken om at du er utslitt ikke gjør deg turned off.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...