steketermometer Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hei, Har et problem med nøkkelen min. Når jeg trykker for å åpne så blinker både det grønne og røde lyset på speilet samtidig i 20-30sec, noen som vet hvorfor? Det er ikke dårlige batterier da jeg nettopp har byttet. Er også litt dårlig rekkevidde og respons fra den. Vet ikke om andre har hatt samme problemet. Videre lurer jeg på hva jeg bør sjekke og evt. bytte når det kommer til alt av slite deler og lignende. Tenker da på understell, oppheng, fjering, bremser, alt i motorrommet, væsker. Hele sulamitten, tenkte jeg skulle gå over bilen nå selv før den skal på EU. Har planer om å bytte olje og olje filter i alle fall. Også er det litt knirking fra venstre fremhjul, kan det være så enkelt som å smøre litt? Litt hvining fra bremser også, noen triks der? Ble mye spørsmål, men trenger en ganske nøye pekepinn på hva som må gjøres og hva jeg skal se etter og sjekke. Og tilslutt er det litt kosmetiske skader i form av rust, noen som har noen tips til hvordan jeg kan forebygge at skadene blir værre samtidig som jeg dekker til det? Håper på noe hjelp i alle fall EDIT: Noen som vet sånn ca. hva et verksted skal ha for å sjekke hele bilen for meg? Endret 20. juni 2014 av steketermometer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Tja.. Hiv den på en EU kontroll så betaler du vel en 4-800kr for at de skal sjekke hva som må gjøres for at bilen skal kunne ferdes på norske veier. Utover det så kan du jo se selv hva du vil fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå