Gå til innhold

problemer med å få 3 skjermer på


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg 3 skjermer til Pcenm første gang jeg bruker mere en 2 skjermer.

 

Har 2 problemer.

 

1. Jeg får kun bilde på 2 av 3 skjermer.på kontrollpanel så ser maskin at en 3 skjerm er her, bare får ikke lov å utvide eller noe annet til den.

 

2. på de 2 skjermene som funker, så bruker ikke maskin hele skjermbilde... har lagt ved et bilde av skjermene. (et dårlig)

 

 

Jeg bruker 1 hdmi kabel, bruker en hdmi til dvi kabel. og en dvi til avi.. er den skjermen som går fra dvi på maskin til Avi på skjermen som er svart. hvaaa skal jeg gjøre??

 

b1dqNjJm.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ny utvikiling:

 

sia ingen butikka på mo har en sånn adapter så har eg skaffa meg en dvi tel hdmi adapter. så har 2 pc som går på dvi tel hdmi, og en fra hdmi tel hdmi.

 

Å når eg start pcen så e det samme bilde på den i metten og den tel høyre, men så når han logg seg inn i windows så slør den tel høre seg av, og den tel venstre får bilde :s No video output kommer det på den skjermen tel høre som vist bilde før 10 sec sia...

Lenke til kommentar

Som sagt så MÅ du ha en aktiv DisplayPort adapter for at det skal fungere med en tredje skjerm med ditt skjermkort. Denne vil fungere til ditt oppsett.

 

Da har jeg fått denne :) Meeen, får fortsatt ikke noe bilde.. når jeg går på win sin skjerm innstillinger så finner han skjerm 1 og 2, men på den 3 står det bare skjerm ikke funnet. jeg har koblet et adapter til det adaptre jeg kjøpte så jeg fikk hdmi utgang da det ikke er dvi inngang på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...