tom waits for alice Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Men ikke forvent at de du her diskuterer med forstår det hun sa og det du skriver. De må ha alt inn med teskje. Og de fleste forstår at du ikke mener alle...? Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Så du har enda ikke fått med deg at ingen har sagt at noen lukter "vondt"? Jo men jeg har min bestemte oppfatning av hva hun mente med at utlendinger lukter og hvilke utlendinger hun hadde i tankene. Det er også vanlig å dedusere det på bakgrunn av det andre politikere i samme parti har sagt og gjort ved ulike anledninger og i ulike sammenhenger jfr. innledningen til innlegget i dagsrevyen. Fortsett din desperate oppgave med å hvithvaske henne og du gjør partiet en bjørnetjeneste. Det er ikke meg imot. Partiet må gjerne forsvinne på samme måte som DLF for meg. Vi greidde oss godt uten FrP før Anders Lange trådte inn i politikken med sin retorikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Persondebatt. Jeg svarer på de innlegg jeg selv vil. Om du måtte plages av det, hva så? Du eier ikke tråden. Det samme gjør jeg og det er bra skikk å lese mer enn de siste postene før man poster. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Så du har enda ikke fått med deg at ingen har sagt at noen lukter "vondt"? Jo men jeg har min bestemte oppfatning av hva hun mente med at utlendinger lukter og hvilke utlendinger hun hadde i tankene. Det er også vanlig å dedusere det på bakgrunn av det andre politikere i samme parti har sagt og gjort ved ulike anledninger og i ulike sammenhenger jfr. innledningen til innlegget i dagsrevyen. Fortsett din desperate oppgave med å hvithvaske henne og du gjør partiet en bjørnetjeneste. Det er ikke meg imot. Partiet må gjerne forsvinne på samme måte som DLF for meg. Vi greidde oss godt uten FrP før Anders Lange trådte inn i politikken med sin retorikk. Ja jeg er enig i hvilke slags utlendinger hun nok tenkte på. Og har noen egentlig indikert å være i tvil om det? Og til ditt andre avsnitt; tror du overvurderer betydningen av dette her. I begge retninger for å si det sånn. Har hele tiden oppfattet det som, og sagt jeg mener det er en fillesak. Så vi er nok uenige om hvem som er desperate og ute etter å gjøre noe for å dreie dette i noe særskilt retning. "Rasisme" forblir stikkordet i så måte. Den siste setningen er egentlig for usaklig i denne sammenheng til å være verd commentere ytterligere. Endret 6. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg har noen naboer som spiser rakfisk. De lukter ikke godt. Det forstår jeg godt. Men gjør det deg til rasist? What...? Endret 6. juli 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Den siste setningen er egentlig for usaklig i denne sammenheng til å være verd commentere ytterligere. Hva har partiet oppnådd i posisjon? Hva har de oppnådd i opposisjon? Jeg mener faktisk det de har oppnådd i opposisjon er en tragedie for norsk velferdsstat. Med sitt evindelige gnål om bompenger, skatter og avgifter, papirfyttere og avbyråkratisiering har de bidratt til at politikken de siste 10 årene er drevet langt til høyre her i landet. Jeg håper at du leser den og denne tråden grundig for å forstå mitt enkle poeng) Skattenivået er senket i Norge med de konsekvenser det har for velferdsstaten, særlig helsesektoren. Hadde vi ikke kunnet saldere deler av budsjettet med oljepenger, hadde helsevesen, samferdsel, undervisning etc. her i landet vært i en elendig forfatning. Jo rikere vi blir, dess svakere synes lysten til å bidra til fellesskapet å bli. Mye vil sannelig ha mer. Endret 6. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Men ikke forvent at de du her diskuterer med forstår det hun sa og det du skriver. De må ha alt inn med teskje. Og de fleste forstår at du ikke mener alle...? Geir Men ikke forvent at de du her diskuterer med forstår det hun sa og det du skriver. De må ha alt inn med teskje. Og de fleste forstår at du ikke mener alle...? Geir Vel, jeg forventer ikke det Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Persondebatt. Jeg svarer på de innlegg jeg selv vil. Om du måtte plages av det, hva så? Du eier ikke tråden. Det samme gjør jeg og det er bra skikk å lese mer enn de siste postene før man poster. Nettopp og det regner jeg med at du også gjør. Samt forstår det som blir sagt og ikke sagt. Jeg har noen naboer som spiser rakfisk. De lukter ikke godt. Det forstår jeg godt. Men gjør det deg til rasist? What...? Du forstår hva jeg spurte om, ikke spill noe du ikke er. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Den siste setningen er egentlig for usaklig i denne sammenheng til å være verd commentere ytterligere. Hva har partiet oppnådd i posisjon? Hva har de oppnådd i opposisjon? Jeg mener faktisk det de har oppnådd i opposisjon er en tragedie for norsk velferdsstat. Med sitt evindelige gnål om bompenger, skatter og avgjifter, papirfyttere og avbyråkratisiering har de bidratt til a politikken de siste 10 år er drevet langt til høyre her i landet. Jeg håper at du leser den og denne tråden grundig for å forstå mitt enkle poeng) Skattenivået er senket i Norge med de konsekvenser det har for velferdsstaten, særlig helsesektoren. Hadde vi ikke kunnet saldere deler av budsjettet med oljepenger, hadde helsevesen, samferdsel, undervisning etc. her i landet vært i en elendig forfatning. Jo rikere vi blir, dess svakere synes lysten til å bidra til fellesskapet å bli. Mye vil sannelig ha mer. En diskusjon om Frp generelt hører ikke hjemme i denne tråden. Var det jeg mente med "for usaklig", trodde du skjønte det. Den diskusjonen har jeg vært med på mange ganger, og tar den gjerne igjen. Men ikke her 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Den siste setningen er egentlig for usaklig i denne sammenheng til å være verd commentere ytterligere. Hva har partiet oppnådd i posisjon? Hva har de oppnådd i opposisjon? Jeg mener faktisk det de har oppnådd i opposisjon er en tragedie for norsk velferdsstat. Med sitt evindelige gnål om bompenger, skatter og avgjifter, papirfyttere og avbyråkratisiering har de bidratt til a politikken de siste 10 år er drevet langt til høyre her i landet. Jeg håper at du leser den og denne tråden grundig for å forstå mitt enkle poeng) Skattenivået er senket i Norge med de konsekvenser det har for velferdsstaten, særlig helsesektoren. Hadde vi ikke kunnet saldere deler av budsjettet med oljepenger, hadde helsevesen, samferdsel, undervisning etc. her i landet vært i en elendig forfatning. Jo rikere vi blir, dess svakere synes lysten til å bidra til fellesskapet å bli. Mye vil sannelig ha mer. Her viser du at politikk er noe du ikke helt mestrer. Tenk deg litt om før du skriver. FrP har allerede oppnådd mye på de rød grønnes budsjett. Vi er i ferd med og få fjernet tullete regler og forbud og ikke minst bommer. Liv blir i Vestfold spart, pga. ny motorvei åpnes lenge før planlagt, takket være samferdselsministeren, man fjerner også to bommer på strekningen. Dette hadde aldri skjedd med sosialistene. Vi ville nok opplevd tap av liv i sommer om de satt med makten. Men sosialister bryr seg lite om slikt. Det er ennå mye arbeid igjen. Så vi må ha tålmodighet. Mine forventninger er først og fremst til helsevesenet og de svakest stilte i samfunnet. Der vil FrP ha en meget viktig rolle. Men jeg frykter Høyre. Forventer ikke at du forstår stort av dette, men andre vil nok. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Persondebatt. Jeg svarer på de innlegg jeg selv vil. Om du måtte plages av det, hva så? Du eier ikke tråden. Det samme gjør jeg og det er bra skikk å lese mer enn de siste postene før man poster. Nettopp og det regner jeg med at du også gjør. Samt forstår det som blir sagt og ikke sagt. Jeg har noen naboer som spiser rakfisk. De lukter ikke godt. Det forstår jeg godt. Men gjør det deg til rasist? What...? Du forstår hva jeg spurte om, ikke spill noe du ikke er. Jeg forstår spørsmålet, jeg forstår ikke hvorfor du stiller spørsmålet. Du kunne like gjerne spørre om et økt sukkerforbruk gjør noen til rasist. Svaret er åpenbart nei, hva har det med saken å gjøre? Endret 6. juli 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Persondebatt. Jeg svarer på de innlegg jeg selv vil. Om du måtte plages av det, hva så? Du eier ikke tråden. Det samme gjør jeg og det er bra skikk å lese mer enn de siste postene før man poster. Nettopp og det regner jeg med at du også gjør. Samt forstår det som blir sagt og ikke sagt. Jeg har noen naboer som spiser rakfisk. De lukter ikke godt. Det forstår jeg godt. Men gjør det deg til rasist? What...? Du forstår hva jeg spurte om, ikke spill noe du ikke er. Jeg forstår spørsmålet, jeg forstår ikke hvorfor du stiller spørsmålet. Du kunne like gjerne spørre om et økt sukkerforbruk gjør noen til rasist. Svaret er åpenbart nei, hva har det med saken å gjøre? Takk. Dvs. at damen fra FrP som noe flåsete sa noe om lukt av innvandrere ikke sa noe rasistisk. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Nei, det vil ikke si det! Hvis du vil fremme et logisk poeng, så gjør det, ikke kom med flåsete spørsmål på ting som ikke har noe med det å gjøre! Jeg nevnte ikke innvandrere med et ord, og det gjorde ikke du heller. Eller for å si det på en annen måte: Når sluttet du å slå din kone? Endret 6. juli 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Når hun sa noen lukter, så var det rasistisk Når du sier noen lukter, så er det ikke rasistisk Er det ikke det du sier da? Hvem skal bestemme skildnaden på det, du altså? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 @Gothminister Er jeg blitt sosialist nå? Ville du likt om jeg kalte deg nasjonalsosialist? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Nei, det vil ikke si det! Hvis du vil fremme et logisk poeng, så gjør det, ikke kom med flåsete spørsmål på ting som ikke har noe med det å gjøre! Jeg nevnte ikke innvandrere med et ord, og det gjorde ikke du heller. Eller for å si det på en annen måte: Når sluttet du å slå din kone? Igjen viser du dobbeltmoral. Så det du nå sier, er at du selv er rasist, interessant. Jeg slutter aldri og slå min kone, hun liker det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 HVA FAEN??? Du fortjener faen ikke min oppmerksomhet lenger. Innlegg rapportert for personangrep, du er ignorert, og denne tråden får dere faen ta meg for dere selv! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 @Gothminister Er jeg blitt sosialist nå? Ville du likt om jeg kalte deg nasjonalsosialist? AP er sosialisme i dag, selv om de kaller seg sosialdemokrater. Kall meg akkurat det du selv vil. Det bryr meg mitt i bakhode hva en figur som deg kaller meg. Jeg er så sikker på meg selv, at hva andre måtte mene om meg, det bryr meg ikke. Jeg vet hva jeg selv er. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 HVA FAEN??? Du fortjener faen ikke min oppmerksomhet lenger. Innlegg rapportert for personangrep, du er ignorert, og denne tråden får dere faen ta meg for dere selv! Er det meg du ble forbannet på nå? Beklager om du ble såret. Men du sier selv at hun som sier det lukter er rasist og du selv sier det lukter av din nabo som spiser rakefisk eller hva det var. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Javel, men da er det OK at jeg kaller deg nazist, men det er ikke OK at du kaller meg sosialist. Jeg er liberal sosialdemokrat, for eksempel er jeg enig med Venstre i en del saker. Endret 6. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå