Svenn1 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Bil:- Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI 115hk.Glødelampe begynte helt plutselig uten videre å blinke når jeg var på motorveien. Kjøre så inn i en sidelomme, stoppet bilen, startet den igjen og så forsvant blinkinga / lyset.Hva kan dette ha vært ? Misstenker glødepluggene, men bilen er aldri tungstartet. Vet heller ikke når glødepluggene er blitt skiftet sist, 37 000 km siden sikkert? ( vet forresten at en foring har tatt dagen på drivhjulet til drivreimen, og denne skal straks skiftes av mekaniker. Kan blinkinga være et tegn på dette? )- Takker for svar!Vil gjerne slenge på et tilleggsspørsmål om noen har peiling på dette:- Sigarett-tenneren fungerer ikke. Hvilken sikring må byttes, og hvor sitter denne sikringen? Endret 20. juni 2014 av Muggost Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Glødelampe begynte helt plutselig uten videre å blinke når jeg var på motorveien. Kjøre så inn i en sidelomme, stoppet bilen, startet den igjen og så forsvant blinkinga / lyset. Hva kan dette ha vært ? Vanskelig å si, men på min Renault kan ikonet for gløding også vise til elektronisk feil eller kondens i drivstoffet. Kan hende du finner ut litt mer om varsellampen hvis du studerer manualen til bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå