Shotflaks Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Bilde:http://bildr.no/view/OGlQTGp4 Ser det ikke veldig dumt ut hvis buksa du går med henger så mye som det? Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Nei. Hvor er dette fint? Ikke finere med noen bukser som passer? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jo, det er mye finere med bukser som passer. Det er også mye penere med bukser uten hull. 3 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Nei. Hvor er dette fint? Ikke finere med noen bukser som passer? Jo det er finere når de passer. Men jeg svarte på om det så dumt ut. Uansett bedre med for store en for små. Men hva vet jeg, gir faen i mote og går med det jeg liker.. 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Så lenge buksa ikke er stappa ned i sokka og / eller har gummistrikk nederst, så ser det der bra ut. 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Synes det er kult jeg! Hot stil. Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Kunne hatt godt av å være lagt opp et par hakk, uavhengig av stil. 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Personlig liker jeg ikke når buksen stopper perfekt med skoene. Når jeg sitter drar den seg opp og viser sokkene. Pluss når jeg krysser beina i møter osv. Ser helt idiotisk ut spør du meg. Jeg har alltid brukt bukser som har litt lengde på seg. Det som VIRKELIG ser dumt ut er nå folk sagger med buksene sånn at undertøyet viser. Sattan så jævlig stygt. Endret 24. juni 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Synes det er greit med litt lengde på buksene. Om buksene er "perfekt" i lengden så synes de likbleike leggene mine når jeg setter meg ned... om jeg da ikke har lange sokker på meg - som for øvrig er dritstygt. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er ikke dyrt å legge opp buksa. Helt enig med AvidGamer. Er noe klovnete med bukser som er så korte at sokkene eksponeres hver gang man setter seg. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Det er kanskje stygt å vise sokkene hvis du bruker noen dølle treningsokker. Om du bruker pene sokker, så gjør det ingen ting å vise sokkene mener jeg Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Var ikke så veldig stygt det der, verre hvis buksa er for kort (høyvannsbukse). Er det jeans det er snakk om kan det være fint å brette den opp en gang, men hvis det er snakk om noe mer blir det litt for mye stoff og det er da greit å få den lagt opp for en hundrings. 3 Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Var ikke så veldig stygt det der, verre hvis buksa er for kort (høyvannsbukse). Er det jeans det er snakk om kan det være fint å brette den opp en gang, men hvis det er snakk om noe mer blir det litt for mye stoff og det er da greit å få den lagt opp for en hundrings. Alle størrelsene for herremodeller er for store for meg, og når jeg prøver å brette den opp blir det bare stygt. Hvordan gjør dere det? Har hørt at mange kjøper jeans for damer fordi de har mindre størrelser. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det letteste er å få dem lagt opp. Jeg ber stort sett bestemor om å gjøre det, men skredder gjør det for en 100-lapp +/- Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er definitivt best å legge opp buksene, enten få noen andre til å gjøre det for deg (familie eller skredder) eller bare finne en guide på nettet og gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå