Gå til innhold

Tips til spill?


Anbefalte innlegg

Heisann. Når jeg er hjemme alene om dagen har jeg fryktelig lite å gjøre, og tenkte at jeg kanskje kunne skaffet meg et nytt spill. Har nesten ikke spilt noe på veldig lenge, så tenkte det kunne vært noe. Nå er det ikke så lett å si hva slags spill som passer for andre, men jeg kan nevne noen nylige favoritter.

 

Innenfor bilspill elsket jeg Forza Horizon, og likte også NFS: The Run godt. Av andre spill så er jeg stor fan av GTA-spillene, så GTA V var fantastisk bra i mine øyne, men gikk litt lei etter noen hundre in-game timer og nesten 100% completion.. To ganger. Sleeping Dogs og Far Cry 3 var også veldig gode. Så gjennomførte bilspill eller gode spill med free roam/sandkasse-modus kan nok slå an.

 

Noen som har noe tips?

Watch Dogs, for eksempel, er det så bra som folk skal ha det til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt omtrent alt av CoD og Battlefield samt diverse andre FPS-spill, men det blir veldig fort monotont og kjedelig. Har spilt en del AC også..

 

Har ikke spilt noe på lenge, så kanskje det er noen nye spill? Har ikke fulgt med på den fronten i det hele tatt.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Glemte å nevne at jeg ikke har gaming-PC, men Xbox 360 og PS3. Xbox'en brukes hovedsakelig, med mindre spillet er PS-only.

 

Og takk for svar, men har spilt noen av de også, og kan ikke si at jeg fikk noe godt inntrykk. Liker mer "nåtid" spill, ikke veldig futuristisk eller post-apokalyptisk. Heller ikke gammeldags, utenom Red Dead Redemption, for eksempel.

Lenke til kommentar

Heisann. Når jeg er hjemme alene om dagen har jeg fryktelig lite å gjøre, og tenkte at jeg kanskje kunne skaffet meg et nytt spill. Har nesten ikke spilt noe på veldig lenge, så tenkte det kunne vært noe. Nå er det ikke så lett å si hva slags spill som passer for andre, men jeg kan nevne noen nylige favoritter.

 

Innenfor bilspill elsket jeg Forza Horizon, og likte også NFS: The Run godt. Av andre spill så er jeg stor fan av GTA-spillene, så GTA V var fantastisk bra i mine øyne, men gikk litt lei etter noen hundre in-game timer og nesten 100% completion.. To ganger. Sleeping Dogs og Far Cry 3 var også veldig gode. Så gjennomførte bilspill eller gode spill med free roam/sandkasse-modus kan nok slå an.

 

Noen som har noe tips?

Watch Dogs, for eksempel, er det så bra som folk skal ha det til?

 

Watch Dogs sugar møkk.... usj, dårligste spillkjøpet jeg noen sinne har gjort. WD er et klassisk eksempel på noe som ufortjent er skrytt opp i skyene. Angry Birds er bedre.

 

Spillet som noen sinne har gjort størst inntrykk på meg som spiller - ever: Skyrim (selv om det er et par år gammalt nå er det fremdeles like fantastisk underholdende, og like fantastisk gjennomført..)!

 

Men ver forskiktig, Skyrim kommer til å gruslegge en sosial sommer ute i sola...

 

ps. Vist du virkelig vil ødelegge livet ditt, får man nå også The Elder Scrolls online....

 

ps2.... Ser du ikke liker "gammalt"... Det samme tenkte jeg når jeg vurderte Skyrim. Tror likevel det spillet vil forandre synet ditt litt på hva man liker og ikke, da det også er et veldig sandbox-aktuelt spill :dribble::w00t:

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Har du testet ut Dark Souls 2?

Veldig vanskelig Rollespill men som er verdt frustrasjonen.

Har hele serien ( Demons Souls + DS1 & 2 ) og må si jeg er svært fornøyd med det siste spillet som er utrolig vanskelig og bra.

 

Batman Arkham City er jo et annet spill som er verdt å teste ut, man kan få det for en snaue hundrings noen plasser , greit tidsfordriv faktisk.

Lenke til kommentar

 

 

Heisann. Når jeg er hjemme alene om dagen har jeg fryktelig lite å gjøre, og tenkte at jeg kanskje kunne skaffet meg et nytt spill. Har nesten ikke spilt noe på veldig lenge, så tenkte det kunne vært noe. Nå er det ikke så lett å si hva slags spill som passer for andre, men jeg kan nevne noen nylige favoritter.

 

Innenfor bilspill elsket jeg Forza Horizon, og likte også NFS: The Run godt. Av andre spill så er jeg stor fan av GTA-spillene, så GTA V var fantastisk bra i mine øyne, men gikk litt lei etter noen hundre in-game timer og nesten 100% completion.. To ganger. Sleeping Dogs og Far Cry 3 var også veldig gode. Så gjennomførte bilspill eller gode spill med free roam/sandkasse-modus kan nok slå an.

 

Noen som har noe tips?

Watch Dogs, for eksempel, er det så bra som folk skal ha det til?

Watch Dogs sugar møkk.... usj, dårligste spillkjøpet jeg noen sinne har gjort. WD er et klassisk eksempel på noe som ufortjent er skrytt opp i skyene. Angry Birds er bedre.

 

Spillet som noen sinne har gjort størst inntrykk på meg som spiller - ever: Skyrim (selv om det er et par år gammalt nå er det fremdeles like fantastisk underholdende, og like fantastisk gjennomført..)!

 

Men ver forskiktig, Skyrim kommer til å gruslegge en sosial sommer ute i sola...

 

ps. Vist du virkelig vil ødelegge livet ditt, får man nå også The Elder Scrolls online....

 

ps2.... Ser du ikke liker "gammalt"... Det samme tenkte jeg når jeg vurderte Skyrim. Tror likevel det spillet vil forandre synet ditt litt på hva man liker og ikke, da det også er et veldig sandbox-aktuelt spill :dribble::w00t:

Skyrim på konsoll er en trist affære. Han vil ha til ps3 eller xbox. Hadde det vært pc hadde jeg støttet deg 100%.

Lenke til kommentar

 

 

Heisann. Når jeg er hjemme alene om dagen har jeg fryktelig lite å gjøre, og tenkte at jeg kanskje kunne skaffet meg et nytt spill. Har nesten ikke spilt noe på veldig lenge, så tenkte det kunne vært noe. Nå er det ikke så lett å si hva slags spill som passer for andre, men jeg kan nevne noen nylige favoritter.

 

Innenfor bilspill elsket jeg Forza Horizon, og likte også NFS: The Run godt. Av andre spill så er jeg stor fan av GTA-spillene, så GTA V var fantastisk bra i mine øyne, men gikk litt lei etter noen hundre in-game timer og nesten 100% completion.. To ganger. Sleeping Dogs og Far Cry 3 var også veldig gode. Så gjennomførte bilspill eller gode spill med free roam/sandkasse-modus kan nok slå an.

 

Noen som har noe tips?

Watch Dogs, for eksempel, er det så bra som folk skal ha det til?

Watch Dogs sugar møkk.... usj, dårligste spillkjøpet jeg noen sinne har gjort. WD er et klassisk eksempel på noe som ufortjent er skrytt opp i skyene. Angry Birds er bedre.

 

Spillet som noen sinne har gjort størst inntrykk på meg som spiller - ever: Skyrim (selv om det er et par år gammalt nå er det fremdeles like fantastisk underholdende, og like fantastisk gjennomført..)!

 

Men ver forskiktig, Skyrim kommer til å gruslegge en sosial sommer ute i sola...

 

ps. Vist du virkelig vil ødelegge livet ditt, får man nå også The Elder Scrolls online....

 

ps2.... Ser du ikke liker "gammalt"... Det samme tenkte jeg når jeg vurderte Skyrim. Tror likevel det spillet vil forandre synet ditt litt på hva man liker og ikke, da det også er et veldig sandbox-aktuelt spill :dribble::w00t:

Skyrim på konsoll er en trist affære. Han vil ha til ps3 eller xbox. Hadde det vært pc hadde jeg støttet deg 100%.

 

 

Ahh, ja er ikke helt det store på konsoll nei, det er helt sant. Jeg spillte det på PC, og kommer nok aldri igjen til å få oppleve samme gleden av et spill! :omg:

Lenke til kommentar

 

 

Skaff deg en jobb isteden, mye mer fornuftig enn å sitte inne på sommeren.

... sa fyren på et internettforum. :p

 

 

Det er stor forskjell på å bruke ett stort informativt forum, enn å sitte å spille ihjel mange timer hver dag fordi man kjeder seg hjemme alene.

Seriøst? Du prøver den der?

Lenke til kommentar

Skaff deg en jobb isteden, mye mer fornuftig enn å sitte inne på sommeren.

6fNNZpM.gif

 

Men on topic:

Just Cause 2 er sandkasse free roam, best på PC men fortsatt mange timer moro på konsoll.

Fallout 3/New vegas er som nevnt et sandkasse med mer dybde pga rpg elementer.

Assassins Creed 4 er verdt en titt, om du liker tropiske miljø, pirater og sjø.

The Saboteur er et free roam satt i paris under krigen, morsomt med den settingen også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...