Lch Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Til dere som ikke liker 'panzernoobs' i Enemy Territory: Hvis de er noobs, så burde de vel ikke klare å drepe dere durkdrevne, 1337 gamere? Ikke liker og ikke liker, fru Blom. Litt vanskelig å unngå å bli drept når du forsvarer den lille tunnelutgangen på Fueldump og det kommer en panzer-noob springende med panzeren på skuldra og tar seg selv med i døden. Eller når nooben har plassert seg med klar utsikt til axis-spawnen på Oasis og spawnmassakrerer hele laget. Løkhodene som kaller inn artilleri på spawnen er hakket verre, så klart. Men som sagt, det er dritkult å panzer-noobe selv. Jeg venter bare til jeg har 4 level lette våpen, så jegkan springe rundt med doble gunnere (de eier, forresten). Tonberry er en forjævlig fiende, forresten Hat2k3. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kaster meg på purken i Vice City. De kjører jo som en gjeng blinde polakker i kokainrus. Dreper alt som er av fotgjengere, og du får skylda. Ellers er det så vanvittig irriterende å spille CM når du har 22-2 i skudd, keepern til motstander'n har 10+ og du ligger under 3-0. Da går det ofte gjenstander veg-i-mellom. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kaster meg på purken i Vice City. De kjører jo som en gjeng blinde polakker i kokainrus. Dreper alt som er av fotgjengere, og du får skylda. Ellers er det så vanvittig irriterende å spille CM når du har 22-2 i skudd, keepern til motstander'n har 10+ og du ligger under 3-0. Da går det ofte gjenstander veg-i-mellom. Kjenner meg igjen på den CM-greia ja...... Huff og huff...... Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 På ET; hvis noen spawncamper teamet ditt som medic med mp40/thompson, så har du sannsynligvis fortjent det Jeg synes også rifle granater og panzerfaust på ET er sykt irriterende.. Til dere som klager over airstrikes og artillerys på battery: På Battery er den beste taktikken å bruke disse, brettet er lagd for det. Men hvis allied teamet faktisk klarer å løpe opp til construction greia og ikke står på spawn og loker/sniper/mortarer eller hva ****** så klarer man nesten uansett å komme opp. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det går ikke an å klage på arty/support over allied-spawnen på Battery, IMO. (så da er vi enige, heller hur?) Allies starter med to spawnpunkt, og kan enkelt og greit skaffe seg tre (bygge kommandotingen oppe i bunkersen). På brett hvor lagene kun har ett spawnpunkt, er det drittkjipt å gjøre dette, synes nå jeg. På Battery er det en del av gamet, og hvis man ennå ikke har lært seg å skifte spawnpunkt, er det på høy tid at man gjør det. (gå inn i limbomenyen, alle 'prikker' med et flagg på er et spawnpunkt, klikk der du vil spawne, telleren vil da gå fra f.eks 0 til 1) Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ja, enig der, men imo er "spawncamping" greit uansett når det andre laget bruker mp40/thompson og ikke eksplosiver. For da er de rett og slett langt bedre. Man burde jo shuffle neste runde, men er ikke noe å klage på den ene runden hvis man rett og slett taper fordi de andre er bedre spillere. Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Noen som har spilt Zelda: The Wind Waker på Game Cube? De verste krekene der vil jeg påstå er de såkalte 'Miniblin'. De tåler lite, har svakt angrep, men når de kommer i store flokker så forhindrer de effektivt "L-targeting" på andre, sterkere fiender. Som om dette ikke var nok, lager de en irriterende nynne-lyd, noe a la 'dæ dæ dædædæ dædæ' osv. Tenk deg summingen fra dem når det er 30 på en gang! *SKRIKE* (Denne posten inneheld beskrivelse av sluttkampen i Zelda, the Wind Waker, berre så du veit det.) Amen, amen. Eg er nær ved å frike ut kvar gong eg høyrer "dædæ! dædædæ!" Mest irriterande der er likevel Zelda i siste kampen. Eg meiner, eg har spelt dataspel i over 15 år, og hadde spelt igjennom Zelda tWW uten å døy ein einaste gong, men ikkje søren om eg får reflektert dei pilene. Og kvar gong eg kjem for nær Zelda poppar det opp ein liten samtale, og etter den er kameravinkelen skifta til ein heilt absurd ein, og mindre enn eit sekund seinare kjem det ei pil fykande frå Zelda som ein av tre gonger treff meg i baken. Så fortsett det slik heilt til eg kanskje har fått truffe Ganon 4-5 gonger og brukt opp alle feane. Så drep Zelda meg. Det er ikkje Ganon som er problemet. Han er jo berre monoton og forutsigbar. Nokon som har nokre tips der? Eg kjenner jo ti-åringar som klarar den kampen uten problem. *sukk* Kanskje eg er for gamal. Ellers er fiendane i starten på Cutman bana i Mega Man (1) svært plagsomme. Cliff Racers i Morrowind er hovudgrunnen til at eg omtrent alltid har Marksmanship. Ellers er dei jo stort sett berre god trening. Og Malboro Tentacle og Tonberrys i FF7 er jo null problem, om en er minimalt forbredt, vel å merke. Men eg har forståelse for frustrasjonen. Edit: Eg hadde faktisk heilt gløymt det digre monsteret i Blast Pit i Half-Life. Endret 18. desember 2003 av GeirBrandal Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 JEPP!!! cliff Racerene i Morrowind er så fantastisk plagsomme, det er utrolig at det går an!!! Også De villsvinene i Bloodmoon....... plutselig merker du at en plagsom og stygg ting lager en forferdelig ulyd også kommer den etter deg. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Forresten, "spamnoobs" i onlinespel er verst. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Cliff Racers og Fallens Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Løkhodene som kaller inn artilleri på spawnen er hakket verre, så klart. Nå er jo dette veldig gøy da. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Joda, sålenge man er fullstendig mindre begavet, så er det sikkert veldig gøy. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Joda, sålenge man er fullstendig mindre begavet, så er det sikkert veldig gøy. Nå er jo desverre spawnkilling veldig vanlig i ET, både hos allies og axis. Men å kalle inn airstrike/artillery bak muren til allies på oasis er fullstendig legitimt. Dette er som regel også bare mulig like etter allies har sprengt muren. Nå pleier jeg forresten å plassere artillery supporten litt bortenfor spawn - man må ikke løpe denne veien. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 <beklager at jeg sporer av tråden for et øyeblikk her> Ja, det er dessverre veldig vanlig. Bak muren på Oasis er veldig diffust. Sperrearty på åpningen, for å hindre at allies kommer seg igjennom, er greit nok, arty rett utenfor spawnen er ikke særlig greit. IMO, naturligvis. Stort sett er folk veldig greie, men på noen servere virker det som det går sport i å spawndrepe hyppigst og flest. Like gøy som å skyte fisk i tønne, synes nå jeg da. Når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg ofte spiller etter bibelske prinsipper. Blir mitt lag spawnvoldtatt gjentatte ganger, er jeg ikke fremmed for å ta igjen så det svir (jeg griner en skvett hvis jeg må gjøre det, dog. ). Litt dobbelmoral må man jo ha her i KrF-land. </rant> Og jeg kom på en ny ekkel fiende. En drage i FFIX med høy HP og som kan nulle hele laget uten problemer. Dumper man borti den før man er ca lvl 35-40, er det bare til å ta bena fatt. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 De mest irriterende fiendene noensinne, må være de "babyene" i doom3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 lol, hvordan fant du denne eldgamle tråden?? Men jeg må legge til Murlocs i World of Warcraft som MEGET irriterende. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 De verste må jo være ninjaene i half-life 1. . De er forsåvidt enkle å komme forbi, men de klarer å ta meg til fange uansett. Å det irriterer meg noe jævlig, for jeg hater å tape. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Purken i Driver er RIMELIG satans irriterende. Bare hvis du trykker på håndbrekket kommer de for å knuse bilen din. Bare hvis du såvidt rører håndbrekket, altså! Komplett idioti. Ellers så er jo Headcrabs i Half-life ganske irriterende. Også Futurama da - de skjelettene som flyr rundt med bomber i hendene. Grr. Og så er det jo Brad Wong i DOA 3. Han er så jævlig feig. Legger seg ned på bakken hele tiden og greier. Tror jeg stopper der. edit : Hvordan kunne jeg glemme The Flood fra Halo/Halo 2? Det må jo være tidenes mest irriterende fiende noensinne! edit 2: Tungleleif i Half-life er stygg. Endret 28. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Neuro-toxin-headcrab-dingsene fra HL2. Spesielt hvis man ser en vanlig headcrab i fullt firsprang mot deg rett etter man er nede i 1hp. The flood i Halo. Ord blir overflødige. Flayers/stygian dolls i D2:LoD. Takk gud for skills som chain lightning, poison explosion, whirlwind og teleport. Nymph i Fable. Nihihiihihhihihi. Wiiiiiihihihihihihihihihi!!! Tjihihihihihihihihih!! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 alvene på Tibia gikk meg på nærvene da jeg spilte det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå