sfRoyal Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tonberry King fra FF spillene, hater dem så intenst! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tonberry King fra FF spillene, hater dem så intenst! Jaggu er du ikke alene.. De er irriterende de.. Men en annen finde, kjent fra FF serien, er malbooro'ene.. ! Gir deg EVI med status-changes at jeg blir dårlig.. Spess i VII, hvor den kjører på med "Bad-Breath", og gir deg: small,darkness,silence,confuce,poisen og FROG på engang! U R-kjedlig! Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg syns de skilpaddene med pigger i Super Mario Bros. var irriterende. Det er forresten også bossen på lvl 100 på Bubble-Bobble på Nintendo. Helsikkes skilpadder! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Team killers, "file complaint" for miner og dynamitt i Enemy Territory. Panzerfaust. Folk som blokkerer dører. :gretten: Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg syns de skilpaddene med pigger i Super Mario Bros. var irriterende. Det er forresten også bossen på lvl 100 på Bubble-Bobble på Nintendo. så enig, så enig + De der helvettes Zombiene i Zelda: The Ocarina of Time. Henger seg fast til deg og suger ut livskraften.. :gretten: + at de har en så pen lyd.. : Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Pazer i ET er HAT. Det slenger jeg meg på! Samt spawnkilling m airstrike. De må alle dø Men værste gjennom alle tider må være et par av Zombiene i Systen Shock 2.. Ga meg nesten hjerteinnfark Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker : Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld ) Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker : Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld ) Kunne ikke vært mer enig med deg angående billøpet altså. Forferdelig, forferdelig og forferdelig! Ellers et fortreffelig spill... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker : Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld ) Kunne ikke vært mer enig med deg angående billøpet altså. Forferdelig, forferdelig og forferdelig! Ellers et fortreffelig spill... Kunne ikke sagt det bedre selv : Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tror det må være nazi'ene i wolfenstein 3D Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 vaskemennene i max payne 2, ahhh plagsomme Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 TIDSBEGRENSNIG :!: Alle de bilspilla og zelda og andre rpg spille hvor man må gjøre ditt og datt før da og da. Ellers så er "Undead stygian Doll" absolut de værste fiendene man får, spess i 1.10 hell da! Hvor mange ganger har ikke jeg mistet En skikkelig harcore character på dem.... 1 GANG!!! for man spiller aldri D2 igjen etter og miste en level 8* hardcore i act 3 hell på noe små usle "ugga bugga jungel aper med spytter rør og spyd" !!! :gretten: Lenke til kommentar
alt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 omega weapon i FF8 Har klart å slå han en gang og da med mye flaks på renzekuken fikk lionhart 5 attack etterhverandre Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tja, han var ikke en fiende, men "Noober" (var det ikke det han het, han gjøken du aldri ble kvitt?) i Baldur's Gate var ganske plagsom.Død over Noober i Nashkel... Er ikke det han du snakker med til "han går lei" så får du litt xp for det? Synst han bare var morsom jeg hehe Lenke til kommentar
Choo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Stygian Doll's i act3 Diablo2LoD og Council bossene som splatter.. Dakar hardcore characterene mine.. mista 3 lvl 20 assassiner på hc mot samme j*velen som splatta da jeg drepte han... Og flygedyra og fiskene i morrowwind.. Og Blademaster som harasser i war3..... Og LE/IP/S eller noe sånnt boss dyr i diablo2lod.. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Må nesten nevne brettet på Flashpoint der du er alene midt i skauen. Russere til høyre, venstre, foran og bak. Løpe som et helvete, skutt, sprengt og slaktet av et helikopter. Så når du endelig får en bil blir du gjennomhullet før du får satt i tenningsnøkkelen. Kjørte i 20 sekund. Løp inn i en skog for å komme i dekning. Fant ut jeg var i feil skog. Løpe over en slagmark mens kuler fløy til alle kanter. Tatt til fange av russere. Aldri vært så nær å kaste pcen ut av vinduet som da jeg ble skutt for 342 gang Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Diablo II Oblivion Knight ! Det er de som henger ut i stua til Diablo, og sender ut *kraftige* element angrep. De har også "dårligere element motstand" curse. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg blir så sinnsykt irritert over siste bossen på Unreal Tournament. Jeg spiller med ganske høy vansklighetsgrad. Jeg klarer alle banene ganske lett. Men når jeg kommer til den siste banen bruker jeg å lede med 6-7 frags før han plutselig blir sinnsykt vanskelig og dreper meg 7 ganger på rad. Jeg hater det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Marlboro glemte jeg Du beveger deg oppe i fjellet på vei til snøheksa, og så kommer den stygge saken og blåser på deg. Bandana er vel grei å ha da, dersom jeg ikke forveksler spill nå. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker : Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld ) Kunne ikke vært mer enig med deg angående billøpet altså. Forferdelig, forferdelig og forferdelig! Ellers et fortreffelig spill... Kunne ikke sagt det bedre selv : Syntes billøpet var utrolig tøft jeg. Jeg tok 1. plassen med en gang... :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå