Zeph Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Headcrabbene i hl2 som tar alt av hp untatt 1....de er de værste spør du meg! Nei nei nei...du får jo "livet" tilbake, dei dreper deg aldri. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Murlocks og Gnolls i World of Warcraft, hatehatehate. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Noen av robotene i Robot Arena 2 ( Sånne som skubber eller løfter deg ). Blir så SYKT irritert da de presser meg inn til et hjørne, velter meg og venter til min immobility går ut! EDIT: Så skal man ikke glemme "Ape mutantene" i Farcry. Hater dem INTENST! Endret 30. juni 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Synes han er vanskelig og innmari lang tid før du dreper han! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Synes han er vanskelig og innmari lang tid før du dreper han! Ja kanskje det, men han er fortsatt tøøøøøff! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Synes han er vanskelig og innmari lang tid før du dreper han! Ja kanskje det, men han er fortsatt tøøøøøff! Darth Revan er bedre Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Synes han er vanskelig og innmari lang tid før du dreper han! Ja kanskje det, men han er fortsatt tøøøøøff! Darth Revan er bedre Darth Malak er tøffest mener nå jeg! Begynner jeg å bli sint! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vær så snill, stopp den hævlettes quote spamminga! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vær så snill, stopp den hævlettes quote spamminga! Greit det hvis du blir så "hævlettes" sur... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Synes han er vanskelig og innmari lang tid før du dreper han! Ja kanskje det, men han er fortsatt tøøøøøff! Darth Revan er bedre Darth Malak er tøffest mener nå jeg! Begynner jeg å bli sint! Husk Darth Revan er snill Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Darth Malak i KotOR var vanskelig! Darth Malak i KOTOR er tøøøøøff! Synes han er vanskelig og innmari lang tid før du dreper han! Ja kanskje det, men han er fortsatt tøøøøøff! Darth Revan er bedre Darth Malak er tøffest mener nå jeg! Begynner jeg å bli sint! Husk Darth Revan er snill Nettopp derfor liker jeg Malak bedre.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er Mind Flayers i Baldur's Gate 2 nevnt? De gjorde meg kliiiiiiin sprøøøøø!!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 De satans bottene i CS 1.6... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fision Metroid'ene i Metroid Prime... Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nesten quotespamming blir belønna med advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå