proxymus safiron Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 det må nok være de fordømte hopperne i Vampire the masquerade redemption (de derre ekorna som trollmenene maner fram) Lenke til kommentar
riversen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Enig med alle som snakker om de forbarska Stygian Dolls'ne i Diablo II.. Og selfølgelig den evige pinen med en hardcore meele character som får Iron maiden på seg.. ! arghh.. !! En barbar med frenzy f.eks.. Hater det.. ! Lenke til kommentar
boomstiCk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 haha det må værra robotnic fra sonic, han er faen reinkarnert 436398 ganger, udødelig jackass Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den mest irriterende fienden må no være de derre så hoppene jævlene i HL2! Løper rundt med et godt våpen også kommer en sånn hoppende jævel og eg bruker halve magasinet på den! Ellers så må det virkelig være Panzer Noobs på Enemy Terriroty! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 1. Fetishene på Diablo - små, lynraske og angriper i grupper. Gjør stor skade. 2. Councilmembers på Diablo - mange, kan eksplodere når de dør (og gjør da stor skade). Ekstra irriterende dersom du har lav fire-resistance 3. Politibilene på N4S:Hot Pursuit 2 - Nekter å gi seg og selv om du kjører i en gruppe så velger de nesten alltid deg. Liker å treffe bilen din på bakpartiet, noe som gjør at man lett spinner og blir tatt igjen av alle de andre bilene. 4. Flyvende fiskene på House Of The Head 2 - Mange, små, biter deg i ansiktet (hadde alltid vanskeligheter med disse og de forbanna fuglene på første eller andre map). Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 haha det må værra robotnic fra sonic, han er faen reinkarnert 436398 ganger, udødelig jackass Han er lett jo.. Slo ham mange ganger.. Det er viktigst å være lur og ikke minst tålmodig Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 De raske zombiene på HL2, føler et ubehag inni meg når jeg tenker på første gangen jeg møtte en.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Værste fiende: Newcastle i CM01/02. Møtte dem 6 ganger på to sesonger. Resultat: 5 x 0-0, 1 x 0-1, 5 røde kort, uttallige gule, 8 langtidsskadde over 1 mnd + en hel haug med småskader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Diablo II har en fin miks av irritable fiender: Fallen - Kommer og kutter deg med sverdet sitt, og stikker av. Gjentar dette noen ganger før du får drept dem. Fallen Shaman - Gjenoppliver døde Fallens. Quill Rat - Skyter pigger. Claw Viper - Kan fryse deg til is. Fetish - Har ofte blåserør som de skyter på deg med, og de stikker av med en gang du nermer deg dem. Greater Mummy - Gjenoppliver døde Skeletons, Zombies osv. Sand Leaper - Spinnville dyr som hopper rundt deg hele tiden. Sand Maggot - Legger egg og formerer seg. Ellers så har vi jo også Andariel, Duriel, Mephisto, Diablo og Baal. Alle sammen svært irritable bosser. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Diablo II har en fin miks av irritable fiender: Fallen - Kommer og kutter deg med sverdet sitt, og stikker av. Gjentar dette noen ganger før du får drept dem. Fallen Shaman - Gjenoppliver døde Fallens. Quill Rat - Skyter pigger. Claw Viper - Kan fryse deg til is. Fetish - Har ofte blåserør som de skyter på deg med, og de stikker av med en gang du nermer deg dem. Greater Mummy - Gjenoppliver døde Skeletons, Zombies osv. Sand Leaper - Spinnville dyr som hopper rundt deg hele tiden. Sand Maggot - Legger egg og formerer seg. Ellers så har vi jo også Andariel, Duriel, Mephisto, Diablo og Baal. Alle sammen svært irritable bosser. Må si meg enig der, veldig enig. Hatet jo disse fetish typene som kom løpende i grupper på 10 og skøt meg med blåserør, eller stakk meg med flint steiner (eller hva de nå brukte). Og fikk jo nesten aldri tatt de før etter en god stund med løping. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har funnet løsningen: necromancer med 10 skjeletter, 5 mages, merc, golem og 20 revives. Da kan man bare luske i bakgrunnen og plukke opp diverse snadder som faller på bakken. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kreperende "Revolver" fra Metal Gear solid :--\ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Den desidert verste fienden på noe spill noensinne er Undead Stygian Dolls på Diablo II...de er kjappe, små, mange, slår hardt og verst av alt, de eksploderer når du gjør kål på dem, og dette er spesielt irriterende når du spiller på Nightmare eller Hell! Møter du en Lightning enchanted sånn en på Nightmare eller Hell, er det nesten umulig å IKKE dø... :x Ja fytti helv***. de er irriterende. Tror ikke det er mange spill jeg har møtt på så mange irriterende små fiender. gæææææ Er vel ikke mange spill jeg har spillt så mye som D2 heller da Tok det frem her om dagen. Fortsatt like morro, selv om savegame'a mine er vekk Ja, der har du dem... Er på B Minion Run vett og så teler man seg ned der og skal lage portal til folket, poff sier det og så er man mitt i en klynga av de faens lightning enchantede Usynlige krypa... Mest irriternde vesnet noen gang laget, og klart det er Spillverdenens store irritasjonsmoment som har skapt dem... Blizzard. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 en sånn rar boss i et av de rare ringenes herre spilla, han e helt svart og tåler alt. Sletta spille etter det jeg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bossen i Zelda . Ja han ja. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Veldig enkelt spørsmål. The Flood, fra Halo. Masse små gule hoppende ballonger. Aaargh som de kan å irritere. *Spoiler* En av de mest intense spillopplevelsene mine, fra romstasjonen i Halo2 skylder jeg disse småkrypene, men gud som jeg hater de like vel. *Spoiler slutt* Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Noen som har spilt Zelda: The Wind Waker på Game Cube? De verste krekene der vil jeg påstå er de såkalte 'Miniblin'. De tåler lite, har svakt angrep, men når de kommer i store flokker så forhindrer de effektivt "L-targeting" på andre, sterkere fiender. Som om dette ikke var nok, lager de en irriterende nynne-lyd, noe a la 'dæ dæ dædædæ dædæ' osv. Tenk deg summingen fra dem når det er 30 på en gang! *SKRIKE* Ja er SÅ enig med deg. De der småkrypa som lager den der forferdelige, irriterende lyden er så grævla plagsomme. DadædæDÆDÆDÆDÆ DÆDÆDÆ DÆDÆ DÆDADÆDADÆ . UFF UFF Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Bossen i Zelda . Ja han ja. Går utifra at dere snakker om Ganondorf? Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ok, jeg vet ikke om dette er tatt opp før, men jeg må bare få si hva jeg mener om en bestemt fiende i et spill. ---> Cliff Racer <--- i Morrowind...... OMG, De er så utrolig irriterende at det er på grensen til skadelig. De er overalt der du er, henger seg på deg, lager stygge lyder og hekter deg fast sånn at det blir vanskelig å gå. Og du blir IKKE kvitt dem, uten å drepe dem. Jeg kan ikke komme på noen fiende (eller venn for den del :wink:) som er like irriterende i farten, men hvis dere husker noen, så nevn de gjerne her Cliff Racer og dei fiskene som er i vannet Men spillet ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå