Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vampyrene i BG2 :x ...

.faens level-drainende drittsekker :/

Vampyrene var lett.. gikk bare inn med cleric og paladin med protect from undead, så turna man undead. Noen skrev også at siste bossen på Baldurs Gate II ToB var tung, men tok den lett jeg, la bare mange feller så var den jævelen tatt.

Synes at de der fuglene på Morrowind er irriterende som bare det.

Lenke til kommentar
Vampyrene i BG2  :x  ...

.faens level-drainende drittsekker :/

Vampyrene var lett.. gikk bare inn med cleric og paladin med protect from undead, så turna man undead. Noen skrev også at siste bossen på Baldurs Gate II ToB var tung, men tok den lett jeg, la bare mange feller så var den jævelen tatt.

Synes at de der fuglene på Morrowind er irriterende som bare det.

Men nå hadde jeg dessverre ingen paladins/clerics med i gruppen min, så det var ikke så enkelt... :hmm:

Lenke til kommentar
Tja, han var ikke en fiende, men "Noober" (var det ikke det han het, han gjøken du aldri ble kvitt?) i Baldur's Gate var ganske plagsom.

Han slutter etter noen minutter. Dersom du gidder å høre på alt han har å si får du en del experience.

I Baldur's Gate 2 det ja =)

 

Jeg synest Mind Flayers + Umber Hulks i Baldur's Gate 2 er de mest irriterende fiendene. Confuse så kommer de Mind Flayerene å insta-kill. :/

 

Legolas

Lenke til kommentar
Og sist men ikke minst Technodrome i Turtles på NES, fantastisk irriterende boss

Enig der!

 

Som om ikke spillet var vanskelig nok fra før, så lager de det 10 ganger værre på slutten. Jeg har klart det et par ganger, men det er latterlig vanskelig. Bra at NES-kontrollene tåler mye ;)

 

Edit:

Siste bossen (shredder) er den letteste bossen jeg noen gang har prøvd i noe spill. Hva tenkte dem da de laga han?

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Er så enig, Cliff Racer er irriterende, kommer 2-3 stk og setter seg fast i landskapet på vei ned til deg.Huff, dem er bare i veien egentlig.

 

Så synes jeg siste bossen i Half Life, han hadde sånn transport greie han sendte etter deg ,og transporterte deg inn til en liten verden du måtte komme deg ut av for å kjempe mot han igjen.

Lenke til kommentar

noen som er enige med meg at det verste må være fiendene på prince of persia, warrior within. når du skal slenge deg gjennom en kjempemessig bane så slåss litt før du får muligheten til å komme videre, så må du forte deg videre så du ikke glipper muligheten, og når du kommer inn i hindrene så er det kanskje sånn at det du står på\henger deg i, faller ned så du må forte deg videre, uten å vite hvor du skal, så må du sloss igjen mot folk som tar så lange comboer noen ganger at man blir irritert på dem. spilte det i går og i hele dag og jeg er så lei av det ene stedet jeg sitter fast på akkurat nå.... måtte bare få det ut....

Lenke til kommentar
Den desidert verste fienden på noe spill noensinne er Undead Stygian Dolls på Diablo II...de er kjappe, små, mange, slår hardt og verst av alt, de eksploderer når du gjør kål på dem, og dette er spesielt irriterende når du spiller på Nightmare eller Hell! Møter du en Lightning enchanted sånn en på Nightmare eller Hell, er det nesten umulig å IKKE dø... :x

Ja fytti helv***. de er irriterende. Tror ikke det er mange spill jeg har møtt på så mange irriterende små fiender. gæææææ :wallbash:

 

Er vel ikke mange spill jeg har spillt så mye som D2 heller da :blink:

Tok det frem her om dagen. Fortsatt like morro, selv om savegame'a mine er vekk :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...