Frohman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kansje nevnt før, man STYGIAN DOLLS i Diablo2.. Jeg har noe sterkt å personlig mellom disse små krypene. i agree Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tja, han var ikke en fiende, men "Noober" (var det ikke det han het, han gjøken du aldri ble kvitt?) i Baldur's Gate var ganske plagsom. Han slutter etter noen minutter. Dersom du gidder å høre på alt han har å si får du en del experience. Lenke til kommentar
diablo fan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 alle floodene ( i halo) må skytes med hagle. den kan avbryte all reloading for å skyte når de %)&)&%% ¤#¤##" folkane står opp.... de mest irriterende ( utenom flood) må være. de "små hoppe ****** i halo. de er sinnsykt mange første ganga du " møter" flood Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 de må greien i half-life 2 som hopper på deg... (hopper på hode og setter seg fast på andre). headcrabs eller noe sånt. MAKAN... Og de små barna i Doom 3-.... Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Alien Thargoids i Elite. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Misliker Wightene i de gamle Myth spillene. For det første kommer de frem fra vannet, de kommer helt overraskende på deg. Når de komme nør nok sprenger de og dreper flere folk og paralyserer noen. Skikkelig irriterende dersom du ikke har archere. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vel , noen av maurene i jet force gemini på N64, jeg snakker først og fremst om bossene, er sinnsykt vanskelige Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vampyrene i BG2 :x ....faens level-drainende drittsekker :/ Vampyrene var lett.. gikk bare inn med cleric og paladin med protect from undead, så turna man undead. Noen skrev også at siste bossen på Baldurs Gate II ToB var tung, men tok den lett jeg, la bare mange feller så var den jævelen tatt. Synes at de der fuglene på Morrowind er irriterende som bare det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Malboro fra Final fantasy VIII. Endret 1. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lu Bu fra Dynasty Warriors 3. De zombie folka fra doom3 som hele tiden kommer fra mørket og ut gjennom veggene. De små jævla gresshoppene fra Fallout. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vampyrene i BG2 :x ....faens level-drainende drittsekker :/ Vampyrene var lett.. gikk bare inn med cleric og paladin med protect from undead, så turna man undead. Noen skrev også at siste bossen på Baldurs Gate II ToB var tung, men tok den lett jeg, la bare mange feller så var den jævelen tatt. Synes at de der fuglene på Morrowind er irriterende som bare det. Men nå hadde jeg dessverre ingen paladins/clerics med i gruppen min, så det var ikke så enkelt... Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tja, han var ikke en fiende, men "Noober" (var det ikke det han het, han gjøken du aldri ble kvitt?) i Baldur's Gate var ganske plagsom. Han slutter etter noen minutter. Dersom du gidder å høre på alt han har å si får du en del experience. I Baldur's Gate 2 det ja =) Jeg synest Mind Flayers + Umber Hulks i Baldur's Gate 2 er de mest irriterende fiendene. Confuse så kommer de Mind Flayerene å insta-kill. :/ Legolas Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hater zoombiene i Doom3 som dukker opp fra ingensteds. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Siste boss i sonic 3 Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lavaen og grillspyda med ildkuler på i super mario 1 Ridderne med sverd som stormer frem og tåler ca 7000 raketter før de dør i Quake Og sist men ikke minst Technodrome i Turtles på NES, fantastisk irriterende boss Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Og sist men ikke minst Technodrome i Turtles på NES, fantastisk irriterende boss Enig der! Som om ikke spillet var vanskelig nok fra før, så lager de det 10 ganger værre på slutten. Jeg har klart det et par ganger, men det er latterlig vanskelig. Bra at NES-kontrollene tåler mye Edit: Siste bossen (shredder) er den letteste bossen jeg noen gang har prøvd i noe spill. Hva tenkte dem da de laga han? Endret 10. desember 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
Scrubs Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er så enig, Cliff Racer er irriterende, kommer 2-3 stk og setter seg fast i landskapet på vei ned til deg.Huff, dem er bare i veien egentlig. Så synes jeg siste bossen i Half Life, han hadde sånn transport greie han sendte etter deg ,og transporterte deg inn til en liten verden du måtte komme deg ut av for å kjempe mot han igjen. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er UMULIG å drepe Lord chaos fra Dungeon master tileggspakken!!!!! Lenke til kommentar
MixMaster87 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 noen som er enige med meg at det verste må være fiendene på prince of persia, warrior within. når du skal slenge deg gjennom en kjempemessig bane så slåss litt før du får muligheten til å komme videre, så må du forte deg videre så du ikke glipper muligheten, og når du kommer inn i hindrene så er det kanskje sånn at det du står på\henger deg i, faller ned så du må forte deg videre, uten å vite hvor du skal, så må du sloss igjen mot folk som tar så lange comboer noen ganger at man blir irritert på dem. spilte det i går og i hele dag og jeg er så lei av det ene stedet jeg sitter fast på akkurat nå.... måtte bare få det ut.... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Den desidert verste fienden på noe spill noensinne er Undead Stygian Dolls på Diablo II...de er kjappe, små, mange, slår hardt og verst av alt, de eksploderer når du gjør kål på dem, og dette er spesielt irriterende når du spiller på Nightmare eller Hell! Møter du en Lightning enchanted sånn en på Nightmare eller Hell, er det nesten umulig å IKKE dø... :x Ja fytti helv***. de er irriterende. Tror ikke det er mange spill jeg har møtt på så mange irriterende små fiender. gæææææ Er vel ikke mange spill jeg har spillt så mye som D2 heller da Tok det frem her om dagen. Fortsatt like morro, selv om savegame'a mine er vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå