Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flood folkene i Halo for all del  :yes:

kommer fns mange av dem etterhvert

Word

alt som heter The Flood i 1`ren og 2`ren , di er jo døde og man må skyte dem i fille biter for og bli kvitt dem , og så er det altid mange av dem

er kommet til en del på 2 (andre gang man er the heretic) og det er jo et tonn av den og eg har ikke et eneste våpen som biter på dem ,plagsomt X 100

De lab-monsterne i Halo og Halo 2

også kjent som The Flood , det er mennesker og aliens som er infisert av et virus så vidt jeg kan fatte , nesten ikke noen våpen som biter på di heller

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

husker at jeg knuste en playstation kontroll pga ruby weapon på FF7 i min tid, så går vel som en av de verste fiendene det da.

får se om jeg legger til noen fiender senere.. sitter på jobb og ser på for mange søte jenter utenfor kontoret *drømme seg bort*

Lenke til kommentar
Tja, han var ikke en fiende, men "Noober" (var det ikke det han het, han gjøken du aldri ble kvitt?) i Baldur's Gate var ganske plagsom.
Død over Noober i Nashkel...

Hmm lenge siden jeg har spillt men jeg tror det er han du kan prate med mange nok ganger så får du xp av han så stikker han :p Men du må gjøre det nok ganger.

Faen nå frister Bg litt igjen ;D

Lenke til kommentar
Han bossen som er med i Super Mario Bros spillene, husker ikke hva han het. Skulle tro det var en slags skillpadde.

edit: leste 2 poster lenger oppe....Bowser

Må si meg litt enig med at bowser var en svært irriterende fiende, spesielt i Super Mario 64. Det var tider det :love:

Lenke til kommentar

I Ninja Gaiden (til Xbox), ikke så langt ute i spillet, så møter man en slags mini-boss som består av 2 folk på hester. Det er så sinnsykt irriterende å måtte skyte ned disse med pil og bue, når de komemr med 3 meter lange våpen og meier deg ned gang på gang (på gang).

Og for guds skyld ikke prøv dem på den vanskeligste vanskelighetsgraden.

Jeg har banna og kasta kontrollen utallige ganger på grunn av det! Blir forbanna bare jeg tenker på de jævlene...

Lenke til kommentar

Boter på cs må være det mest irriterende computer fiender som finnes:

Camping: En nytteløs situasjon der en bot er i syne og du skyter etter han.

Han løper rundt et hjørne og du setter deg ned i et annet hjørne og camper, etter hvert hører du fotrinnene til boten. Plutselig hopper den fram og tar headshot før du rekker å bevege pekefingeren

Irritable hagle situasjoner: Det som sjer her er også ganske umulig å gjør på ordentlig; du står stille med en scout mot siktet mot hode til den intetanende boten. Du avfyrer et skudd og bommer boten snur seg og løper vek bakleng. Plutselig mens du er klar til skyte, skyter boten deg i hue med en pumphagle fra den langt vekk fra der du står mens den løper.

Lyddempere: Lydempere er bare pester på m4 og usp! Når man putter på lydempere så vet alle at siktet blir større. Mot boter er lyddempere helt ubrukelig; selv om du har lyddemper på våpnet ditt så vil boten snu seg hvis du skyter etter den!!!

Kniving: Kniving er det ikke mye å si om. En bot snur seg med en gang du prøver å snike deg inpå den. Selv har jeg knivet boter 14 ganger, dette fungere om boten er konsentret ved å skyte på noen andre.

Jeg har mye mer å si om boter på cs bare kommer ikke på noe mer for

øyeblikket. :hmm:

Det er jo ganske synd at et så bra spill som cs skal ødelegges av irriterende boter :(...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...