Hisoka Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Sikkert nevnt hundre ganger før, men jeg hater "face-grabberne" fra Half Life 1. Ekle og fæle kryp spørr du meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Når alle snakker om headcrabs, så meiner de dei raske sant? Dei treige headcrabs er jo ingenting i forhold. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Sikkert nevnt hundre ganger før, men jeg hater "face-grabberne" fra Half Life 1. Ekle og fæle kryp spørr du meg. Enig, synest di var verre i HL enn i HL 2. Hatet Cliffracers i Morrowind når eg spilte det og Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva med slaughter Fiskene i morrowind Da, de mener jeg tar kaka, bare jeg tenker på dem blir jeg agressiv... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan jo altids gå på vannet da, så slepper du dem Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 De små krypene som suger nesten alt livet ditt på et treff i HL2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 De små krypene som suger nesten alt livet ditt på et treff i HL2. Du får det jo igjen da Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva med slaughter Fiskene i morrowind Da, de mener jeg tar kaka, bare jeg tenker på dem blir jeg agressiv... enig me deg der!!!! Små stygge fiskepinner som plutselig kommer når de ikke burde komme... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Metroids i Metroid Prime er jævlige. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Metroids i metroid Faen skumle også! Fester seg på hodet og du må morphe deg til ball for å få de vekk! Særlig rett før siste boss! Og siste bossen er UMULIG Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det må være de stygge trylle folkan i Diablo II Act 4 hos Diablo. Jeg er jo Pala som slår fort, dæven vis jeg får "Iron Maiden" så er jeg død på et blunk Edit: 200 INNLEGG! Endret 2. desember 2004 av KrougeR1987 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Flood folkene i Halo for all del kommer fns mange av dem etterhvert Word alt som heter The Flood i 1`ren og 2`ren , di er jo døde og man må skyte dem i fille biter for og bli kvitt dem , og så er det altid mange av dem er kommet til en del på 2 (andre gang man er the heretic) og det er jo et tonn av den og eg har ikke et eneste våpen som biter på dem ,plagsomt X 100 De lab-monsterne i Halo og Halo 2 også kjent som The Flood , det er mennesker og aliens som er infisert av et virus så vidt jeg kan fatte , nesten ikke noen våpen som biter på di heller Endret 2. desember 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Monstrene på siste bane i doom 95 var utrolig irriterende Lenke til kommentar
Totti Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 husker at jeg knuste en playstation kontroll pga ruby weapon på FF7 i min tid, så går vel som en av de verste fiendene det da. får se om jeg legger til noen fiender senere.. sitter på jobb og ser på for mange søte jenter utenfor kontoret *drømme seg bort* Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tja, han var ikke en fiende, men "Noober" (var det ikke det han het, han gjøken du aldri ble kvitt?) i Baldur's Gate var ganske plagsom.Død over Noober i Nashkel... Hmm lenge siden jeg har spillt men jeg tror det er han du kan prate med mange nok ganger så får du xp av han så stikker han Men du må gjøre det nok ganger. Faen nå frister Bg litt igjen ;D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Han bossen som er med i Super Mario Bros spillene, husker ikke hva han het. Skulle tro det var en slags skillpadde. edit: leste 2 poster lenger oppe....Bowser Må si meg litt enig med at bowser var en svært irriterende fiende, spesielt i Super Mario 64. Det var tider det Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Han bossen som er med i Super Mario Bros spillene, husker ikke hva han het. Skulle tro det var en slags skillpadde. edit: leste 2 poster lenger oppe....Bowser Må si meg litt enig med at bowser var en svært irriterende fiende, spesielt i Super Mario 64. Det var tider det Og ikkje minst skillpaddene! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I Ninja Gaiden (til Xbox), ikke så langt ute i spillet, så møter man en slags mini-boss som består av 2 folk på hester. Det er så sinnsykt irriterende å måtte skyte ned disse med pil og bue, når de komemr med 3 meter lange våpen og meier deg ned gang på gang (på gang). Og for guds skyld ikke prøv dem på den vanskeligste vanskelighetsgraden. Jeg har banna og kasta kontrollen utallige ganger på grunn av det! Blir forbanna bare jeg tenker på de jævlene... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Boter på cs må være det mest irriterende computer fiender som finnes: Camping: En nytteløs situasjon der en bot er i syne og du skyter etter han. Han løper rundt et hjørne og du setter deg ned i et annet hjørne og camper, etter hvert hører du fotrinnene til boten. Plutselig hopper den fram og tar headshot før du rekker å bevege pekefingeren Irritable hagle situasjoner: Det som sjer her er også ganske umulig å gjør på ordentlig; du står stille med en scout mot siktet mot hode til den intetanende boten. Du avfyrer et skudd og bommer boten snur seg og løper vek bakleng. Plutselig mens du er klar til skyte, skyter boten deg i hue med en pumphagle fra den langt vekk fra der du står mens den løper. Lyddempere: Lydempere er bare pester på m4 og usp! Når man putter på lydempere så vet alle at siktet blir større. Mot boter er lyddempere helt ubrukelig; selv om du har lyddemper på våpnet ditt så vil boten snu seg hvis du skyter etter den!!! Kniving: Kniving er det ikke mye å si om. En bot snur seg med en gang du prøver å snike deg inpå den. Selv har jeg knivet boter 14 ganger, dette fungere om boten er konsentret ved å skyte på noen andre. Jeg har mye mer å si om boter på cs bare kommer ikke på noe mer for øyeblikket. Det er jo ganske synd at et så bra spill som cs skal ødelegges av irriterende boter ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kansje nevnt før, man STYGIAN DOLLS i Diablo2.. Jeg har noe sterkt å personlig mellom disse små krypene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå